IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 7, 2010

Kritikan membina bukan nak AIBkan sesape

ok 1stly aku nk mintak maaf secara terbuka kt sini pasal entry ASAM PEDAS LINDA ONN

bukan niat aku nk blame secara terbukak pastu smp nk AIBkan bisnes dia
cuma mcm xkoser aku nk email2 ke PM dia ke secara personal..so not me ok

mungkin btol la staff LO ckp sume tu sbb tak kena selera aku..bkn salah dorg
ok mungkin la kan..ye la aku pn bkn reti bab2 mana food yg sedap tahap 5 bintang kan
ape yg aku rasa ok aku telan..mcm kes asam pedas tu pn, aku kabo xsedap tapi licin gak aku makan :p

tapi kalo korang ingat lagi, aku pernah pegi kedai LO ni time aku peknen dulu
jom tgk entry ni = Asam pedas LO

kirenye 1st time pegi dulu mmg kena ngan selera aku.sbb tu aku pegi 2nd time..


time tu mmg sumpah aku cakap, sedap..sume sedap.termasuk tapai pulut eskem tu
tak tau plak aku, kalo kt menu tu kite kena btau pelayan "adik, akak nk tapai pulut eskem ye, bukan tapai ubi.."


sbb aku just btau, "dik tapai eskem 1.."
ntah la kan...

ok mungkin salah aku sbb kritik secara terbuka kt blog.so staff LO baca, pastu ckp aku AIB kan bisnes org..

tapi time aku puji, xde plak dia ckp TQ kan :-)



-ape2 pn aku mintak maaf kot ade terasa.percaya la, bisnes LO tak kan jatuh hanya sbb entry aku yg picisan..ntah2 lepas baca entry aku tu ramai kot nak try sbb nk test,

"betol ke xsedap kan..syana ni propa jek kot"

-tak tau nk panggil kedai asam pedas ape..sbb tu panggil asam pedas LO..kalo owner dia cik peah, mungkin aku panggil asam pedas cik peah..so ni bukan nk hentam LO ye :-)

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

sabarlah syana...
kadang2 kita cakap lain orang salah tafsir...

pepun majulah sukan tuk negara...

mama tisya said...

kita komen utk die perbaiki bkn nk hentam..mcm aku p mkn kt byk tmpt mkn,kalo tks edap, aku kome tk sedap, kalo sedap aku war2kn soh kwn2 p try..tp yela tekak masing2kn ...tp kita komen utk tekak kita and utk panduan die jugak...bkn la maksudnya nk aibkn


mcm aku p mkn kt istana bambu tu, aku komen tk ok so aku dpt komen gk dr ISTANA BAMBU punye org..so okla...atleast depa leh perbaiki lg servisnya

wawa said...

Kelass ayat ko yang ni >>> "tapi time aku puji, xde plak dia ckp TQ kan :-)"

Aku sambungkan.... time aku kritik membina ada plak dia cakap AIB ....

Aku rasa ok la, takde la ko guna basaha kesat sumpah seranah kan... terang2 ko dah kata sebab bayar mahal so dorang kena la betulkan mana yang tak betul...

Lain la yang murah2 kita akan faham sendiri "dah harga macam tu mmg tak pe lah takat 'macam tu' punya rasa....

kuah pekat sangat2 tak best nak hirup kan.... tapi kalau leh alter ikut request itu satu yang bagus kat restoren asam pedas LO ni....

eLYies said...

ala..kitaorg baca pun bukan nampak ko blame kedai linda onn tu..cuma ko just kasi komen tang makanan je kan...aper la..huhuhu

Asma said...

ko mmg xde niat nak kondem sesape pun..sah-sah nak suh dia upgrade lg makanan dia kan..

Pepel BoNda AmaNi said...

biarkan jerk malaysia negara demokrasi..kita berhak luahkan apa yang kita rasa..orang nak terima @ tak..e2 terpulang..yang penting apa yang kita luahkan adalah kebenarannya kan..

Unknown said...

susahka kalu org salah anggap apa yg kita pilih....,