IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 16, 2010

Makan ikan bakar kat belakang istana

akhirnye!!!!! dapat gak aku makan ikan bakar kt sini
selalu asyik baca org gebang dlm blog je kan..
skrg aku plak nk gebang2 kt korang :p

smlm lunch bos aku ajak ramai2 makan ikan bakar kt sini
mula tu nk kuar awal.sekali Big Boss masuk daaaa
heheee so kuar around 12.30pm
ingat kot da lambat la susah cr tempat ape kan

nasib smp2 org kedai tu tlg crkan seat
so xde la tggu lama sangat kan

tapi mmg ramai la org nye..kedai pn ala2 sempit gitu..



lupa mau snap gambar ikan tgh masak..
adoii sgt tempting tergolek2 ikan & sotong atas tempat bakar tu


feveret ku sotong bakar la :-)
kenyal2 sotong dia..
makan sotong ni ingat terengganu..sbb kat sana kalo time candat sotong, mmg gini besar la sotong dia
kenyal2 plak tu..sedapppp



aku & fara jaga tempat..so yang lelaki2 pegi oder ikan amik nasi..

dorg pilih ikan pari, ikan terubuk & sotong
simple jek..pastu amik la 1 kuah lemak sayur ape ntah..buat kuah



ok meh aku tunjuk opismate aku
kt sini sume laki, aku & fara jek pompuan
boring kan :p

ok yg kiri tu la bos kecik (2nd bos) abg E
pastu tgh tu abg adib,pastu helmy
sume pn tua2 dari aku




kakak & adik..hehhehe




fara & jep (yang ni mmg budak muda la)

ade lagi 5 org termsk big boss xfolow


paking sket pny jauh :p
mmg senaman lepas makan

*eh opis aku mmg xde kod pakaian..hahaa tu yg sume pn pakai sempoi jek

-TQ pada yang belanja..hehee

11 comments:

mama tisya said...

kt sini kalo lmbt mmg penuhhhh..kena p awl...geng2 jongos pn nk p gk tp tgu smua line clearrrrrrr sebab nk kena kuar awl

MRS. K said...

aku ada la 2-3 kali kot pegi sana.. tapi dah lama dah... 3 taon yang lepas.. hahaha

gee ryder said...

oo ni la dia, neighbour aku duk gebang gak ajak mkn sini..hubby aku penah gi, aku jer belum.
perghh! sotong gile gemuk haha

SyaNa said...

erryn, haah molek gi awal.kalo lmbt takut penuh ataupun abis licin

mrs K, hehee..xtau la berubah byk ke x

gee, harus pegi sotong mmg gemokkss

[-suziey-] said...

penh mkn skali kt sini..mmg sedap..tp mahal gilerrr.skang ni nk mkn ikan bakar kt tang ling lg best..sejuk sket n murah sket..n dekat byk ngn opis..ekekeke:p

Nana said...

nila kedai yg biasa aku g makan
kedai yang 1st sekali tu mahai amrul kata
sebab selalu istana oder kat dia tu pahal dia pon cas mahai..
klw ko pasan kedai 1st tu xramai sgt pon lg ramai kdai ujung sempit & panas tu xkesah dah..janji ikan bakar dia mmg sedap

zura@iwan said...

wahhh....sotong tu bosarnye mak....jeles mak...

uitt ko gebang2 kt blog..aku lak nk g terjah bila ni..huhu..hahaha

Iela Fazielah said...

lama aku xmkn kat situ... gerai dia mmg sempoi je kan.. tp mmg org kan??? tp ikan bakar dia mmg best!

E.d.Y said...

dah lama xmakan ikan bakar

SyaNa said...

suziey~ aku pn xsure mahal ke x.sbb smlm org belanja.aku dgr gk pasal ikan bakar tang ling tp xnah gi lg

nana, kalo yg 1st dr jalan tu ade gak org dtg.aku mkn kt tgh2
tp yg hujung sekali tu mmg xde org.kosong jek.sian plak aku nengok

zura~ mmg gemok weyy..gi ajak abg syg :-)


iela~ ramai gile!!

edy~ ape lg, pegi terjah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sotong tue memang sedap gila kan...teringat masa makan dulu..yummy..yummy...