IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 2, 2010

Jom ikut Iman ronda Melaka

ari tu kan aku gi Melaka sbb wedding jiran kan
lepas kenduri tu, teros syarul bawak jalan2 pusing Bandar Hilir

cuaca time tu panas terik ko
mmg bahang semacam..

kitorg pusing2 naik beca jek.malas nk berjalan
saje nk amik angin..sebab aku & syarul da pegi da tempat2 tu sume
so xde la excited sgt ke ape kan..

gambar ade lah beterabor
malas aku nk susun ikot turutan :p

berguna jugak baby carrier tu
nasib beli.kalo x jenuh nak dukung gitu jek



da pusing2 tu brader beca tu bwk singgah makan cendol durian
wallaweyyy sedap gile ko..

gula melaka tu pekat..mmg kena sgt la ngan santan yg lemak2 tu
pastu durian paste dia pn mmg terasa durian yg lemak2 tu


sian Iman kepanasan..merah2 muka dia
sket punye macho pakai key bagai..tappii puting tetap ade nyonyot kt mulut
hahaa teros hilang kemachoan :p







ha koooo..gigih ok jalan2 pakai baju kurung
xpernah aku buat gini
gile panas!!!!







nasib la Iman behave jek..
pasni bleh la bawk jalan2 lagi



sebok ok dia tu nk hisap tangan (bukan jari)


Iman marah sape tu sayang???







Kitorg amik beca brader2
sbb tak smp ati nak suh pakcik2 bawak kitorg yang gemoksss ni
hahaaa




da penat jalan2 teros cari asam pedas melaka
ala lupe la nk snap nama kedai
sedap asam pedas dia..



seperti biasa, iman melayan perasaan dlm stroller dia :-)


-after syarul abis exam next week baru bleh plan nk holiday kat mana-


6 comments:

gee ryder said...

sdp nmpk cendol tu

eh iman cam afeef gak dia isap tgn terus bukan isap jari hehe..tu tanda² dia nak nenen la besenye

Iela Fazielah said...

mmg sebiji muka iman cam bapak dia ye.... rindu nak naik beca lg....

zura@iwan said...

kita masa g melaka ritu pon pnssss sgt...tp ptg ujan lebat ko...hehe..

dapnya cendok tu..brader tu bw korang g tang mn ek? hehe...

SyaNa said...

gee, dia lepas nyusu pn dok isap tangan tu..kadang2 jek dia nk nyonyot puting

iela, mmg anak bapak tu..best naik beca ni.relax jek

zura, mmg pn elok kitorg lepas mkn asam pedas tu ujan lebat otw blk KL
kitorg amik yg 1jam =RM40
dia pusing la sume tempat sejarah.tp aku stop kejap2 jek takat snap gambar sekeping 2

Mummy `Aish said...

Hahaha..samalah anak kter..suka isap tgn..siap berbunyi2 lg kalau isap..huhuhu

Nana said...

hehe akukan klw g kenduri jauh2
mgm spare bawa jeans
sebab pas2 tu sure nk jenjalan kan
abes kenduri
zass tuka baju