IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 21, 2010

Besar da anak aku

huhu ttibe sebak tgk gambar iman duduk
ala duduk dlm bumbo seat je..hahhaaa bukan bleh dok sdiri lagi pn



perkembangan Iman 5months ++ :

1)galak sgt sekarang ni kalo org agah dia..gelak2 beria
kadang tu mcm gelak terpaksa jek..hahaa takut org yg agah tu kecik ati

2) mulut makin bising gaya mcm nk sembang sangat2 da ha..da ade la bunyi ba..ba..baa
aaa..aaa.aa

3) alhamdulillah kurang la ragam dia ni (harap smp besar la)..kalo nangis tu ade la benda serius tak kena tu

4) pandai hargai duit umi & papa..sebab ape tau..hahaa kt umah babysitter dia xmo tido siang..asyik nak main jek.jenuh la org tua tu jaga..
tapi kalo ngan aku weken bleh plak tido siang iman ni..bijak ek dia tau umi & papa nye bayar mahal2 kt org so dia pulun lanyak org tu..hahaaa

5) da kenal ape itu botol susu..bile aku tunjuk jek teros excited nk susu..siap ngan mulut dok nganga2..hahaa

6) bleh la menyusur tapi xla pegi jauh mana pn..takat kuar track toto je la

7) air liur sgt cemerlang jejehnye..suke buat buih2 pastu sembur2.haaisshhh


8) pandai main sorang2..so tak perlu la nk belek dia sepanjang masa..letak jek atas tilam aku bleh buat keje lain..agaknye baby yg maknye keje mmg gitu kot..dia tau maknye bz benda lain.so pandai2 la bawak diri ye

9) minum susu fomula 6oz utk 6jam..so far ok xde la tanda2 tak cukup susu ke ape.so later2 la start solid food..aku tak tau nape badan dia domok2..sbb xla terlebih susu ke ape..hahaa
takpe jani sehat :-)

-ok tu je yg aku ingat..lebiu my son..ewahh

12 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

selambak je yang duduk kat bamboo seat tu...gerammm aku wei...

sat lagi ko mengalami keguguran rambut..huhuhu

Iela Fazielah said...

wah.. sihat membesar iman skrg.. makin bijak tu.. bamnoo seat tu leh tahan gak harga dia ek.. dah lama berkenan...hehe

mun said...

hye salam kenal..comellnye anak kamu

SyaNa said...

fieza, mmg da gugur dgn hebat :p

iela, ni pn aku pinjam kakak aku pny..bazir kot beli pakai kejap

mun, hi..tq mun

~daRLee ZuRiS~ said...

suka tengok baby yg bambam nih.rasa nak picit2 je ;P

salam singgah
:)

wida said...

alolo..comelnya.geram tgk!
tq singgah blog sy..kalau sudi jomlah follow

::Kak Sambal:: said...

syana, part no 4 tue, memang cool ler...heheh

eLYies said...

biler la nak gomoi2 budak cute ni!!

mama tisya said...

amboi iman dh duduk dlm bamboo seat...mcm anok cino

mama_umar_maryam said...

aku rase xlame lg iman jd combat la,melepaskan diri dr dlm bumbo tuh ;D

Gieyana said...

Cepat betui masa berlalu kan..dh Bam gam dh Iman..comeyyy! mmg perkembangan dia bjalan lancar kan..:D

Suziey Ahmad said...

aku suka btl tgk budak dok dlm menda alah tu..apetah nama dia..xingt dh..ekek:D

bgs ank ko..mmg menggunakan keringat pengasuh dia ckp2..hahahaha..pndai ko ajo:p