IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, December 27, 2010

Dari kecik gini la caranya

morning!!!!
ni aku nak story pagi2 ni ngan korang pasal bday celebration
bday aku utk tahun 2010 da lepas ye :p

ni aku celebrate bday utk 2011..hahaaa advance gile kan
mmg every year gini wey kalo celebrate dlm family aku

sebab...ha tgk kek bawah ni

sebab, bday kak phira 22/12
bday aku 2/1...so mau jimat kite kasi combine sudah
nape tak buat bulan 1 nanti??? ntah mmg gini dari kecik mesti celebrate bulan 12

hahaa aku suke jek..kan ke gelojoh nak dpt hadiah :p

so tahun ni kite celebrate ari sabtu lepas bertempat di umah mama
ala xde nye party2 bagai..makan family2 sajok..family aku pn da penuh da umah mama tu

makanan malam tu ditaja oleh ejam & watie...so itu la hadiah dr dorg :-)
TQ korang

wahhh jangan xtau, family aku pn peminat DOMINOS..
sebab senang mau order & sedaappppp



Phira & Shana :-)
mmg kakak aku lagi kurus ok dr aku..hahaaa (mode: jeles :p)


ok meh aku show off hadiah aku dapat..
gile best dpt hadiah awal..hahaaa

ni Blender kak Phira bagi
aku mintak perfume xdapat..hahahaa
TQ kak



ni Rice Cooker mama bagi

hadiah2 ni xde seprise2 ye..aku da tau ape dorg nak bagi sbb mmg aku mintak
hahhaaa..kire mcm b4 beli hadiah tu dorg tanya la nk ape???
macam kak phira, mama bagi set tuperware
aku bagi periuk 8.5L
da tua2 ni hadiah pn lebih ke arah rumah..hahahaa
so jimat duit xyah beli baru :-)
ni aksi cousin2 bermain
Iman redha jek..heheee

time tu mmg adief elok jek belai2 rambut Iman

tgh elok2 belai tu, bleh plak dia geram nk tepuk muke Iman
hahahaa teros sume kelam kabut

hahaaa kelakar tgk gambar ni..sume panik..Iman & kakak sofea relax jek
mcm xde ape berlaku

-korang jgn la wish bday aku kt sini..tunggu la 2/1 nanti ye..hahaaaa
yang ke berapa???? tunggguuuuuuuuuu

6 comments:

mama tisya said...

mmg dr kecik celebrates awl ek..hehehehe...slalunye adik mmg beso dr kakak..jgn sentap cz aku ckp dlm adik beradik aku pn cmm tu..adik aku lg beso dr aku...hehehehehe

kalo aku dekat opis lama leh mkn2 busday ko kn...tiba2 mood sedih tringt zaman2 mkn2 ngan ko

Anonymous said...

wah beznye korang...
kitaorang adik badik mmg xde nk celebrate2 gini
dah kawen je br mrasa ada celebrate bezday hehehe
siap dp adiah lak tu
dah mcm adiah org kawen je hahaha

mama tisya said...

nanti kalo nett open order macaron , aku inform

SyaNa said...

erryn..hahaaa tak sentap wey mmg kenyataan..kekee
tu la ko set2 la bile nk dating2

nana,mmg dr dulu celebrate..
ni da tua lain pesyen plak hadiahnye..hahaa

PHiRa said...

dulu masa kecik2 siap pakai baju sama je patern...kaler je lain....hehehe...weii..takde la kecik sgt aku ni...kalau aku kurus macam lisa surihani tu lain la cite...

http://linamohammad.blogspot.com/ said...

syana.. Ina suka last picture tuh..