IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 15, 2010

Teringin durian dapat bubur kg baru

sedey oh..lama aku ngidam durian..merata cr tp xde :(

last aku makan time peknen kan iman.korang ingat lg yg aku melantak beria dulu tu??
ni Iman da 5 bulan haros la cari..lama kot tak pekena kan

so ke Kg baru la kite konon terbayang durian melambak kt sana

sampai2 tgk nan ado ko durian..ok ade la 1 biji kedai tu
tapi tinggal 2biji.syarul tny nak ke?? kalo nak mmg tokey tu sure ketuk kite kaw2
aku ckp la xpe la, aku bkn ngidam pn kan
dr kena ketuk rege xberbaloi baik xyah

so nk lega kan hati yg gundah, aku ckp nk makan bubur
sbb bubur kg baru mmg the best :-)
see, berbaloi2 aku amik lauk (eh berbaloi??? mcm xkena jek penggunaan perkataan)

aku kalo makan bubur ni selain amik ikan bilis, ikan masin sayur bagai
sure aku up ngan daging msk merah..mmg terbaekkkk


syarul belanja bisnes partner yang nak meting..
hehee meting la sgt kan :p
aku & ilia ade benda nk diskus.so kasi sekali harung ngan dinner





tukang belanja..
tochei



-aku baru balik makan ikan bakar kt istana tu..nnt aku up story tu ye
nk bikin keje sat

3 comments:

A.H.A.D said...

beli jer durian yg dah siap kopek kat giant tu byk haha..

bubur tu bubur lambuk ke?

syana & ilia said...

gee, mmg geram2 kang aku beli hat tu jek
tu bubur nasi kosong.dia letak sket minyak & kicap jek

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sian mgidam doyan x dpt ek..x per ada rezki nnti dpt la rasa..

apa2 pon mkn bubur ngan lauk yg byk mmg tbaik...hahaha