IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, December 3, 2010

Toy from Perth

Ari selasa ari tu Iman dapat toy koala bear dari PERTH :-)
pemberian dari auntie EILA dia

balik tu xsempat sampai umah aku da bg Iman main dlm kete


mula tu aku ingat kot koala biasa jek
sekali tu eila kabo ade muzik

try tekan kt opis amik ko bunyik kuat gile
hahahaaa
comel sgt lagu dia


Iman muka pelik jek dengar lagu tu
kerut kening



skrg ni kalo Iman dalam keadaan xterkawal laju2 aku tekan perot koala ni
bile kuar jek muzik tu teros Iman diam tgk koala



TQ auntie EILA sebab ingat jugak kt Iman ni :-)


-comel kan muka koala tu..

4 comments:

rasp said...

bestnya dpt gift koala...
koala comei, iman lagikkkk comei :)

eLYies said...

cute je tengok iman dok tenung koala bear tu..hahahha

~Eila @ Along~ said...

alaaa malunya aku hehehe.. ok iman hopefully leh jumpa iman yg comel.. aku geram ngan anak ko ni syana oii...

mama tisya said...

rezeki iman dr perth