IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 15, 2010

Award blog cantik & menarik



aku dapat award ni dari puan mya

nak dpt award ni kena jawab soalan cepu emas dulu ok:-)

* Apakah pandangan anda terhadap blog yang tag blog anda untuk terima award ini?

blog mya ni sgt simple & menarik

cerita pasal kesah hidup beliau bersama suami terchenta & anak yang comel bernama yaya

aku suke baca kalo dia bebel2 marah kt org..hahahaa




* Kenangan manis dalam hidup anda
-waktu kawen 5 tahun lepas

-setelah 5 tahun menanti akhirnye dapat Iman yg sgt demokkk..berbaloi2 rasanye





* Kenangan pahit anda dalam hidup
- biar la aku simpan sume nye..ecewahhhh

* Adakah anda puas hati dengan kehidupan anda sekarang ini?
alhamdulillah aku syukur ape yg aku ade



*Nyatakan 3 impian anda yang belum tercapai
-pegi holiday luar negara
-nak sangat dok umah teres.sbb dr kecik kot dok umah tinggi2 ni
-nak sgt holiday kt pulau yang xde coverage tepon.so suamiku xde la nk gayut kt tepon


Tag 5 orang untuk award ini!!
erryn
nana
Elyies
Mrs K
iela fazilah
*sori aku x link blog korang..tapi mmg korang la tu..hehee

6 comments:

Nana said...

alamak kena tag hehe
ok nanti aku wat ek
dah lama xwat tag

cik helena said...

kakak,,ingatnya sabtu nih nak jenguk iman..ada rumah ka?

Gieyana said...

kalau kt KL sure rumah teres mahei kan!..Sama ar ngan kt Penang nih..maheii siut!

Akma Azlin said...

wow..blog yg cantik + blogger nye pun cantik...

eLYies said...

eh..ade nama aku..hahahhahaha....aku tak reti nak buat benda alah ni..tgk kalo ade idea yer..

tq shana ko INGAT aku..wakakakkaka

ciK mOt ©™ said...

syana aku kecik ati...
aku perasan blog aku cantik gak...
tak pat pun award...huh