IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 23, 2012

Aku & Bandung

Morning!!!!!
kan aritu aku canang nk gi Bandung kan?? kan????
yesss ari ni 23 May aku gi Bandung
flight kul 6.45 pagi tadi :-)



tapiiii......
sekarang kul 9 pagi aku berada di opis terchenta :(

yup aku tak jd join..sebab2 nya
1) Iman kebetulan plak tak sehat..flu & batuk tak stop2..risau plak aku 2 kali amik neb still gitu

2) cuti aku tak tinggal sket..tp aritu mintak cuti kt bos, dia kasi tapi aku rse baik aku tak pegi dgn iman yg mcm tu kan..buat susah hati aku jek

takpe, ade rezeki kite beli tiket baru ek..huhuhu



10 comments:

Afne said...

takpe syana, ada hikmahnya. kot mana tau pasni rezeki gi obersea hok jauh2 ;)

rasp said...

kalo pegi hati tak senang pun tak best kan....
takpe takpe...
ada rezki lain tu, insyaAllah...

Unknown said...

ada hikmahnye ko xpegi tu...

semoga iman cepat sembuh :)

Izza - Jiejah said...

pergi jln² tinggal anak sakit? no no no .
x senang hati pun kan ?
insyaallah lain kali maybe ko leh pergi bawa iman sekali ;-))

Nory Zoulkefle said...

xpe, airasia selalu wat promotion tiket murah, bile2 blh pegi lg..heheheh...

Falsya said...

kalau gie berholiday hati x senang pun x best jugak kan..ade rezeki boleh gie lagi..;D

Anonymous said...

alaa...shedeynye..xpe, rezeki ada dimana2

Ayu said...

Yelah, kalau anak sakit, sure tak senang hati nak tinggal.sian...takpelah, ader la rezeki lain tu nanti.:)

Dee said...

entah2 lepas ni dpt pegi tmpt yg lagi best..jgn susah hati ok...

♥ Vna ♥ said...

alahai xde rezekilah tu..xpe next time ye!