IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 11, 2012

Restoran Arab Zam Zam, Seksyen 9 Shah Alam

Alhamdulillah semalam dapat celebrate wedding anniversary secara sederhana dgn yang tersayang :-)
aku ngan syarul smlm posa..pastu plan nk buka kt luar la
otw blk keje tu beli sesiap roti takut tak dan
sekali btol kena buka dlm kete

pastu balik siap2 lps maghrib kuar gi Shah Alam
sbb tanya syarul dia nk makan ape
nasi arab jom!!!

aku pn dok gugel sambil bertanya kt FB mana yg sedap tapi murah
hehehee sbb aku yg nk open table pun..harus cr kedai murahan jek :p

kire belanja sekali utk bday syarul 31 may nnt
hahaha aci tak sekali harung??

so kami ke sini
Zam Zam Seksyen 9 Shah Alam
blkg plaza Shah Alam


Harga kt situ takde la mahal xde la murah
biasa2 standard harga kedai arab la


tapi aku suke sbb luas..selesa kalo nk bwk family ramai2 dtg makan


syarul amik Lamb Mandy (RM18.00)

Aku amik Grilled Lamb Chop (RM25.00)
ape jadah gi arab makan lamb chop..hahhaaa
jgn amik menu ni ok..aku tershilap amik
kureng sket sbb takde sos..so makan kering2 gitu..huk


Air share Arabic Cocktail (RM12.00)
sedapp ade rasa stoberi..aku xpasti buah ape lagi dia letak


luas tempat ni smp boleh bwk msk stroller iman
mamat tu tgh tido mulanye..sekali dia bangun meragam
huhu..mengkelan mak nk makan..teros kunyah kambing laju2
tak hadam ok..iman ni kalo tgh ok mmg behave sgt
cuba kalo tgh meragam, mmg bleh bikin gue hangin..tapi xpe la, beliau masih kanak2 :p


ni dekat area luar...
time ni nak balik da..sekali nampak kedai yogurt mcm tutti frutti tu
so mari la kite singgah tgk ape ade (next entry ya)

hepi sgt dapat spend time dgn syarul & iman smlm :-)
even penat balik umah pn da kul 11 malam tp gumbira rasa hati
biar la xde ape2 hadiah, tapi ucapan dari suami sgt2 bermakna
hahahaa ok jiwang..
bye

9 comments:

mama tisya said...

nasi die sama ngan menu & stroller iman...ooo ada western gk ek..tp tkde sos plak ye

Unknown said...

baru jer nak ngoder lamb steak...nasib baik kasi taw....yess yg penting ingatan...hadiah tu bonuss....

Dee said...

hadiah yg paling best ialah kasih sayang yang tidak berbelah bagi..

happy anniversary syana n husband..birthday suami tu nanti ingat birthday dee skali eh..hahaha..

Falsya said...

sedapnye syana..lapar la plak..

happy anniversary syana n husband..

♥ Vna ♥ said...

sedap tak lamb mandy dia??

ai belum pernah try arab food

Unknown said...

hepi anibeseri....

ilia said...

celebrate kat kg kite yek..kg kunun..perasan..haha

Solehah Shamsuddin said...

alahai mcm sdp je nasi ni.nk try jgkla nt.hehe

Eta Jaafar said...

happy anniversary syana! may allah bless both of u + iman