IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, May 10, 2012

Happy 7th Wedding Anniversary

Morning!!!
10 May 2005 yang lepas, aku & syarul sah disatukan sbg suami isteri
alhamdulillah 7 tahun da kami bersama

macam2 yang kami lalui tapi alhamdulillah jodoh masih kuat
aku doakan semoga jodoh kami berkekalan smp ke syurga

oopsss aci tak tunjuk gambar awal2 kawen :p
time kurussss..hahaa


7 tahun kawen kami bersyukur dikurniakan zuriat yang sangat istimewa - Syamil Iman
insya Allah ada rezeki kami nak 4 org zuriat..kalo Allah nak bg berapa pn kami terima


kepada Abang: semoga kasih sayang kita semakin kuat..i love u


15 comments:

AdanyaKauUntukku said...

C.O.N.G.R.A.T.U.L.A.T.I.O.N.S

Moga kehidupan syana dan suami serta anak-anak kekal bahagia berpanjangan sehingga ke akhir hayat!!

cik puan apel said...

Happy Annivesary Shana! :)

Nana said...

hepi anniversary
iman makin kiut!

Jiejah @ Iza said...

hepi ani-berseri-seri .
leh la proceed adik iman plak hhehe
iman dah big boi .

iduraz said...

kiter baru start keje gomen 2005 tu..kamu dh kawin.,.ngeee
happy anniversary shana..semoga bahagia hingga ke syurga!

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

heppi aniv jiran .. moga kalian berkekalan selamanya ;-)

InaIn said...

Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhirat.. Amin

SYANI said...

Happy anniversary.. semoga berkekalan selamanya.

♥ Wina ♥ said...

happy 7th anny dear!

Iela Fazielah said...

happy anniversary syana....aku pun nak smbut anniversary tp 28 mei nnt....moga berkekalan hingga akhir hayat...4 org anak ramai tu...

SURIA AMANDA said...

Nok....Happy Anniversary...

watyz said...

Happy anniversary syana!!
moga kebahagian milik mu hingga hujung nyawa... :)

Mya said...

happy anniversary korang!

qemaishak said...

nak wish gak sini..happy anniversary kak, moga bahagia hingga ke syurga..

Cute Mum said...

amin..
semoga kekal hingga ke akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata lagi..