IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 2, 2012

Cuti hari pekerja, korang pegi mana?

Morning!!!
best ke cuti semalam?? aku mula pagi2 tu nak kuar gi jalan, sekali bile tgk jam kul 11 malas jek nak bersiap..teros ckp takpe la kite rset jek la kt umah

so mmg tak rugi rest dok umah
sbb dapat masak untuk yang tersayang :-)

aku ni hari keje mmg takla masak pun
tak sempat wei, balik pn da kul 7 lebeh..time tu la nk rest golek2 ngan iman, nak kemas brg utk esk..
so baik simpan tenaga..lagi pn malam2 aku xmo makan :p

ok smlm aku masak ni
Ayam Masak Lada Hitam
sedappp

untuk Iman sup tauhu + suhun
iman suke makan tauhu...suhun tu dia panggil mee
hehee hentam la nak

ikan kembong goreng + ayam seketol
peha tu utk iman..tapi dia da jmp tauhu, langsung tak pandang ayam goreng



alhamdulillah, sekarang ni suke aku tgk selera makan iman
boleh kul 5 pagi kejut aku ckp lapar sambil pegang perot..hahaa
da bagi susu sekali dia tunjuk ckp nak nasi..hahaha
da gaya bangun sahur :p

tu bukan tampal cool fever tu..tampal stiker kt dahi pastu cakap "mam..mam.." (demam la konon)
hahaha keje dia la tu..

evan dia pny selera best jek aku tgk, tapi ramai yg kata badan dia kurus
bg aku xkesah la, sbb iman ni jenis makan over sket mmg akan membuang output teros
pastu dia jenis aktif..mmg xdenye la dok diam sesaje..kejap2 kang berlari melompat
so aku tau dia balance..makan + excercise
hahahaa umi nye je yg xbalance..makan..makan..makan..hahaa

-amik mood nak buat keje yang menimbun-

7 comments:

mama tisya said...

happy bila tgk ank berselra mkn kn..nk2 kalo lps sakit...aku ari cuti mmg tk reti dk umh..hehehe

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku semalam makan food yang mak aku masak.. ater ade di kampung kan? hehe

watyz said...

waa.. rajinnye masak sendiri... :)

Anonymous said...

aku cuti 1 mei anta pengantin g animun kat epot hehee

Falsya said...

aku sama ngan nana sbb aku follow die..wahahaha..

Farah Deeb said...

Samelah kite dok umah masak! Lagi best!
My latest Entry :)
The Beginning of the new

Unknown said...

bguslah iman nkmkn nasi..darwisy lgsg tkmo..kutip lauk je..kurus sudah anakku