IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 2, 2012

Dah terhantuk baru ter...ter ape ek??

eh da terhantuk baru terngadah ek??
sumpah aku lupa..hahahaa
keji sungguh

ni nk story, da gemok baru sebok nk diet
muhahahaa

sejak Iman msk wad aritu, amboii kemain aku makan lupa diri
pastu aritu timbang, nk pitam berat 56kg uolsss
jgn la kagum 56kg tu
sbb berat ideal aku 45kg je ok..so lari 10kg di situ

so td lunch ini jek :p
kena kuruskan sket sbb baju banyak tak muat
*insaf*

makan sambil tgk TV sgt heaven :)
ni keje aku kalo malas turun lunch kt kedai
makan kat opis jek sambil tgk TV

saya nak kurus bukan sbb risau suami cari lain ke..saya nak kurus sbb takde duit nk beli baju baru..muhahahaaa

*suami saya tak kesah saya gemok pun..dia syg saya jugak..kan abang kan???
KAN??!!!!!


12 comments:

♥cikmOt♥ said...

ye ye KAN...kata syarul...hahaha...

terngadah la weii...

Farah Deeb said...

Akakaa... lawak la hang ni!
My latest Entry :)
The Beginning of the new

Anonymous said...

aku ni angat2 taik ayam je nak kurus
klw ingt aku pakai pb kalau tak malas haha
mmg redho je la dengan berat badan yg ada ni

Dee said...

syana..call dee boleh? lupa ar mana letak fon no...or email kat sarina.i@etiqa.com.my

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

lawak pun iye baca entry ko nieh .. ;-)

Iela Fazielah said...

ahaha.... syarul xkisah

Nor Suhada said...

He he he.

Unknown said...

56kg tu sama berat ai yg mengandung 8bulan ni ha..ekekekeke

A.H.A.D said...

semoga cepat slim hehe

SURIA AMANDA said...

aku pun sama..caner ni..berat badan naik...baju byk x muat dah ni...

AdanyaKauUntukku said...

akak kan syana..dah give nak diet..how? gulp

Tia said...

syana..call dee boleh? lupa ar mana letak fon no...or email kat sarina.i@etiqa.com.my