IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, May 10, 2012

Satay Ikan...

korang pernah makan tak satay ni???

bile tgk satay ikan ni teringat zaman skolah dulu2..ada pakcik jual ni naik motor..siap tempat bakar tu dia letak kt belakang motor dia
pastu dok terpacak dpn pagar skolah

skolah ko ade dulu?
tapi kan...mama tak bagi aku beli dulu2
sbb ntah la..mcm2 la cerita psl satay ni dulu
ntah btol ntah tidak
rasa nye mama tak kasi beli sbb tak terjamin bersih kot
ye la bakar tepi jalan gitu dgn debu2 nye kan
hehee aku rasa la :p

ni last week KIM beli kt pasar malam umah dia
sedapnyeeee lama tak makan
kuah dia sume rasa sedap

tk gambar ni lapar plak gue
:(
sempena anniversary ari ni aku dgn syarul try posa sama2..hehee
nnt plan nk buka posa kt luar...celebrate secara sederhana sudah :-)

8 comments:

Mama Ashraf said...

aiihhss... puasa ni.. tahan... tahan...

♥ Vna ♥ said...

sama! teringat zaman sekolah tapi dah lama x makan

rasp said...

saya seorang yg ketinggalan...
sbb lum pernah rasa satay ikan :)

SURIA AMANDA said...

aku lagi la x pernah rasa...

watyz said...

masa aku blajar kat klantan dulu tetiap ptg mesti beli. sedap!

Falsya said...

aah la syana..skang nie dh ssh nak nmpk dh satay ikan nie..dulu time kecik2 rajin gile beli..

qemaishak said...

kalau kat kelantan dipanggil..lok'ceng..jual atas motor sedap.

AdanyaKauUntukku said...

Syana..kat psar malam taman melati, as well as pasar malam gombak dekat balai polis tu...
ada jual neiH....
mmg beliiiiiiiiii