IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 9, 2012

Wedding Cik Puan HELENA :-)

Alhamdulillah selamat da kawen adik aku sorg tu :-)
sayang dia sangat2

mula tu aku xdpt join tapi last minit boleh plak join
hahaaa

tapi aku pegi ber2 jek dgn Iman ke Putrajaya tu
kagum dgn Iman sbb boleh behave..hahaa

jom cekidauuttt
sampai2 letak hadiah sini..pastu tulis ucapan utk pengantin



sampai2 Iman usha line..fuhh best banyaakk awek (Iman ckp)


tgk pelamin dr jauh jek


mula sepinggan share dgn Iman..sekali tak ckup plak teros up 1 lg utk Iman
hahaa lapar weiiii


behave anak teruna saya
tq baby :-) oh skrg ni bile tny tunjuk kt dia "siapa ni", dia jawab "baby" hahaha perasan ok


pandai plak tu snap gambar umi..hehee so cute iman


Good Job baby!!!


 ade dessert yang super nyummehhh
mashmallow celup coklat


nasib Iman sporting suh posing2

ok nasib tak runtuh benda tu
hahahaa

dia da sleepy..time ni tgh tggu pengantin kt luar

ini je la sekeping gambar pengantin
sbb iman da ngarut2 mengantok..so kena cergas masuk dlm kete
dia mau susu :)


punye la buat perangai boleh dia nk mandi kt dlm kolam tu
best ek presint 9 ni siap ade pool mcm KLCC
free ke korang??

ok kepada Helena & Ameer akak doakan semoga korang bahagia selamanye
gado2 tu perkara biasa..hehee
:-)


3 comments:

cik helena said...

tq kakakkkk..syg akak jugakkkk banyak banyak ;)

Anonymous said...

yang aku jumpa kat umah kaua dulu tu kan cantik nye

Nor Suhada said...

tahniah kepada pengantin.

moga sentiasa bahagia till jannah