IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 30, 2012

Bag organizer

meh sini nak tunjuk bag organizer aku
b4 tu tunjuk isi perot dia dulu


aku ni kalo boleh sume nk hangkot letak dlm bag
bukan ape, senang kalo sume ada..mcm kepit kuku tu, stand by siap2 dlm bag kot nk guna takde la menggagau cari :-)


bedak badan tu mmg wajib aku usung :-)
camera lagi wajib kan..hahaa
ada yg da abis stok cth mcm wet tisu..balik kang singgah watson beli


sume2 barang tu aku letak dalam Bag Organizer ni
aku beli kt kedai bawah opis aku ni..RM30 utk size Medium
aku xpasti mahal ke murah..yang pasti kualiti tip top la
 puas muat sume dalam ni
nak tukar2 hbag pun sonang sbb angkot jek bawak kuar organizer ni


dan sbb tu jugak la aku perlukan bag yang BESAR
puas hati kali ni mmg besaq punyeeeee

bag ni tak mahal mcm org lain beli tu
sbb ini Factory Outlet pny sales..so harga tara2 Carlo Rino, Bonia jek
sungguh tak tipuuuu...

nak tau mana aku beli nnt roger2 aku..hahaa aku beli dr my fren kt FB tu

sape2 yang tak pernah guna Bag Organizer tu pi beli try pakai
mmg mudah hidup korang..xde la barang bersepah dlm bag :-)

10 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku ingat nak bli gak la...tapi kalu beg yang sememangnya ada pembahagi camner weii

mama tisya said...

wah rembat beg coach baru....color tu sama mcm akunye

♥ Vna ♥ said...

wina pun sama..kalau boleh semua nak sumbat dalam beg

kdg² sampai puting anak pun boleh jumpa dalam beg ahahahahahh

Falsya said...

bgs gak beg organizer nie kn..byk bende leh letak..aku suke beg besau2 smp laki aku kate leh masuk sinki skali..sabo je la..

yana lyana said...

senang kan..sumbat semua..

qemaishak said...

bagus gak beg camni, qema pun mcm2 ada lam beg tu susah nak bertukar beg selagi xkoyak mls nak kuar smua brg hihi

AdanyaKauUntukku said...

akak pernah request ari tu...kat factory dia gak...tapi tak sempat bayar....dah over plak offernyer

Gieyana said...

beeg aku mmg bsepah..dan perlukan handbag baru! Semak sgt aku rs..haizz!

Unknown said...

senang jer kan.. boleh angkut semua sekali.. ;)

watyz said...

baguskan ade menda ni. ntah bile dpt bli gamak nye. hahahha