IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 18, 2012

Tak mau hadiah ke weii?? ok cabut no lain

aku tgh bz la ni..sori la tak dpt BW sgt

ni nak tanya ni...ada yg x mo hadiah ek??

takkan nk cabut undi lagi kottt???

kesian gak kt nama2 yg naik tp tak sempat nk email details kan
tp nk buat camno...utk bertindak adil kat org lain yang selalu baca blog aku,
makanya aku terpaksa cabut no lain
sbb nampak sgt pemenang tu x baca blog aku kan..hahahaa

setakat ini pemenang nya:
1) Patung Cute - http://myspaceofthoughts.blogspot.com
2) Kipas Gojes (ewah) - http://duanmizastory.blogspot.com/2012/05/simple-give-away.html
3) FM Thailand - http://ainiesempoy.blogspot.com/2012/04/simple-giveaway.html

so ada lagi nama bertuah baru ye untuk Patung CUTE:
















 102.   http://storycikhoneybee.blogspot.com

email aku detail ya: syanasaid@gmail.com

ni nak bagi chan smp bile ek???
takpe la kasi chan smp nxt week ye

hadiah yg 3 atas tu insya Allah aku pos hari ni ye

sekian..wassalam





15 comments:

Unknown said...

tak menang kalau menang kan best..huhuhu

♥cikmOt♥ said...

aku yang ada ni tak menang plak...ishhh

♥cikmOt♥ said...

aku yang ada ni tak menang plak...ishhh

puanstoberi said...

kalo takde kasik ke aku je la Syana. Hihi.. tu ari aku nak join.. lps tu KIV dulu. lps tu dah sesebok nak g Krabi, lps tu balik Krabi tgk da announce pemenang dah..tak smpat nak join.. huhu.. (T___T)

Nory Zoulkefle said...

Aiyaa..susahnyer nombor nak naik..huhu..tahniah pade pemenang..

♥ Vna ♥ said...

yeay..menunggu hadiah patung cute :-)

p/s; kalu nama saya naik masa cabutan 1st tu, konfem x dapat hadiah sebab masa tu mmg x bukak blog langsung

Taty Hasbi said...

saya salu dtg terjah cni nape sy x menang pon akak???? alaaaaaa... :-(

SyieraDahhari said...

cabut lah nombor Syiera pulak? huhuhu :(

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

susah2 bgi je hadiah utama tu kat kita je..

kurus said...

loor bagi akk jelah
akk nak FM aje
yg lain tuu cabut nama org lain .. aci ! .. ;))

InaIn said...

Alamak.. miss la plak. satu nombor jer lebih..

Afne said...

klu x de sapa nk, baik bg aku je hehe

::CIK LYNN:: said...

kalu dorg xnk, cik lynn nk...=p

mama tisya said...

nextweek kalo tkde lg..cabut lg..hehehe

CikHoneyBee said...

cikhoneybee dh email details kt syana.. dpt tk?