IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 22, 2012

Bile jem sangat2 mencabar, jom shopping motor

adoii arini bz banget..ni br sempat nak update
nak msk bulan 4 ni, mcm2 report kena bagi..atee kalo ade rezeki naik gaji :p
so bab tu lajuuu jek aku siapkan..hahaha

ok ok..balik pada tajuk
fuh!! la ni kan, jem melampau ok dr PA ke KL tu
stress jek..kadang tu rse nak terbang je..hahaha

dok la sembang2 ngan syarul best nye kalo ade motor
boleh merempit..hehee

makanye pegi la ronda2 kedai motor..ronda jek baru
beli nye idok lagi..hahahaa

motor ni kalo dapat best la..
tonggek montot aku..hahaa
kalo naik yg ni harus kena kurus..
kang org belakang nampak montot aku kuar trek
:p
*berangan itu free* hahaha
kenit ni lagi berangan!!!

tu siap bunyik broom..bromm..hahaa sembur2 air liur
cute gile vespa ni
hahaa kalo dpt ni jenuh nak kangkang blkg..sbb kepak dia mcm besar jek
hahahaa
yokoyo jek aku ni nak naik motor
kalo nak tau, aku naik motor ngan syarul sekali jek dulu
pegi Masjid India time bulan posa
hala balik tu aku bleh tertido atas motor tu
jenuh la syarul pegang sambil bwk motor..hahaa
aku ni mmg yg kalo ngantok tu, xbleh tahan2 mmg teros tido
adoiii...
kalo gi keje ni xtau la aku kalo naik motor
lagi sedap tido hape..

5 comments:

mama tisya said...

monto kuar trek ek..lawak tul ko ni..hehehe..kalo vespa tu color pink sure bertmbh222 cute...hehee

adarnadzmie said...

lama x naik motor...rasa takut pun ada...:)

bada said...

beli superbike tu..laju, siap leh lap gitew...hihihi

~diAhOntHeblOg~ said...

mak aih..teringin ke nk naik moto..haha dpt bayangkan

watyz said...

best wo merepit. aku kadang2 merempit gak ngan izhar tp lenguh punggung mak... nak oit... hehehhe