IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 8, 2012

Dessert best bulan ini...

Morning!!!!
wah pepagi ckp pasal dessert kan

ini namanye Chocolate Bar..
aritu aku makan sekali kat cafe BNM, teros termimpi2 nak lagi...
lama aku dok mintak kt syarul..tapi tak dapat2...
huhu rupenye kt cafe tu da xde jual :(
tapi,kak tinie dgn baik hati belanja aku 2 ketol tu
dia beli kt cafe Sasana sana..
makanye smlm aku amik syarul kt sana..sambil lepak kejap dgn kak tinie & maya
kurus ko maya..
nanti kite lepak2 lama ek..
tq kak tinie...
sgt2 sedap chocolate bar tu..makan sekali pasti termimpi2 :-)

7 comments:

POSH76 said...

desert tu nampak sgt tempting!!

Dee said...

maya je kurus..tinie tu bila nak kurus..muahaha..senasib ngan dee tu..kehkehkeh..

sedap betul..budak2 kt opis ni pun ckp cafe BNM cantik dan food sedap..agak2 sis Tinie tu nak belanja dee tak eh syana? hahaha..

Pinkjambu said...

phuiiiiiiiiiiiiiiiii!!! nih yg aku xleh nk lelap mata ngenangkan dizet ko nih

TiNiE said...

dee : hahahah takder nyer aku nak kurus daaa...menten montel jer lah.
meh sini meh aku belanja. takder hal la...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya desert ko tue beb....tanak belanja aku jugak ke??

Mya said...

nampak je kurus tapi sebenarnya menggemuk jugak kot..

Carr said...

desert tu nampak sgt tempting!!