IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 19, 2012

Matta Fair 2012

Morning!!!!
sabtu lepas berjaya gak aku jejak kaki ke PWTC gi matta fair
kalo ikitkan bukan senang nk ajak syarul gi nyeksa diri tempat crowded gitu

tp alhamdulillah dia setujukkkkk :-)
tapi gerak pn lambat, dlm kul 4 dia amik aku & iman kt umah mama

budak hepi dpt jalan2 :-)

geget kang...pastu sebok nk tgk balik gambar org snap tu..pandai sgt la tu
engok..engok...hahahaa

hahahaa pandai plak senyum gitu..
masuk2 teros dpt paking..xyah pusing lama2
rezeki iman kot...
mula ingat nk paking kat BNM pastu naik komuter
tp ujan renyai2 plak..sian Iman xdpt naik tren
da smp tgk dulu ape2 yg menarik...

selama ni dok chatting deal kt YM jek
so da jumpa gini lega sket hati maknanye bkn pentipu la..hahahaa
yo la duit da bayar, risau gak kan...
aku deal ngan Iyut (belah kiri)
lawa budaknye

kami :-)

takut, tapi suke tgk..hahahaa

ade gak show kt belah atas tu...
ralit Iman tgk pompuan seksi ni nari..hamboiiii
bapaknye pun bleh tahan ralit gak
pastu bile aku jeling2 dia ckp "lek la syg, arbok (bapok) la tu..lelaki tu..."
tak kire nak jeles jugak :p

dolphin yang jahat dok sakat Iman...
xde hasil tangkapan pun...saje gi usha2 jek
sbb ni 1st time aku pegi...so saje la nk tgk suasana camne
oohooo gemok bukan..sbb dok umah mama jumaat malam smp sabtu tghari asyik dok kt meja makan jek...
tgk anak bujang saya, pandai sgt la posing gitu..hahaa
pastu balik tu singgah la isi perot
sampai umah, wash up2 pastu zzzzzzz

-letih-

9 comments:

Anonymous said...

aku xpenah g matta fair sian kan?
sebab fair dia biasa buat time aku xde duit camane?ahahaha
ko rembat pakej oliday g mana

Iela Fazielah said...

ikut hati smlm mmg nak pegi..tp aku xlarat nak jln..huhu...bestnyer kalau dpt pegi

Unknown said...

untung gi matta fair...tp nak bersesak tu yg lomah...

syanasaid said...

aku xde amik pakej mana nana
saje jln2..hehee tahun ni cukup la gi bandung ngan sabah dulu
next year pegi matta fair lagi

iela, nnt ujung tahun ade lagi kan

posh76, nasib aku gi lewat petang, xramai org

Anonymous said...

wahhh syoknyee...ape menarik lg beb? kurus kaki ko..eekkeke

watyz said...

wa... nak g bandung... kirim2... hehehe

Falsya said...

aku gie kelmarin tp ramai gile org..menguji kesabaran jer..

ZSqueenbee said...

xeprnah lgi gi matta fair..bkn pe xsuke nk bsesak tp geramm je rsenye...best ke promotion kali kt matta fair ni?? ke smeeee jeee???

Lily@MamaZaraZareef said...

salam syana..=)

sy tak pernah gi matta fair..huhuhu..entahla..asyik takde rezeki jek kot..slalu wat kat kl..en hubby n sy sndiri pon jenis malas nk bersesak2..pastu ada arituh wat kat shah alam kot tp kitorng tk free plak weken tuh..so mmg jakun sungguh bile org sume sibuk2 beli pakej oliday kat sana..sian kan kitorng..=p