IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 16, 2012

Penyebab Ulser Mulut

aku ni kan, kerap sgt la jadi ulser dalam mulut
kadang tu sebulan 2 kali...ntah la org ade kata sbb genetik
tp tgk family lain ok jek
jarang plak kena...

kalo kena tu mmg susah nak makan (tp tak kurus gak)
pastu nk bercakap lagi la payah...dulu2 selalu kena ejek dgn kak phira sbb bile ade ulser aku mesti ckp mcm pelat..hahahaa




ade info pasal ulser kt sini: http://www.cybermedik.com/kenapa-kerap-kena-ulser-mulut

mcm skrg ni aku tgh ade ulset kt bibir kanan..huhu syakittttt
tapi makan so far ok lagi..hahahaa

nak kata kurang minum air, kt opis ni berbotol2 aku minum...
rse sbb weken ari tu pegi Kuantan kurang minum kot
pastu cuaca pn panasa jek kan..sbb tu kot..

dari ari isnin tak surut2 ulser dia..mana ntah aku lempar bonjela aku
huhu nak beli malas :p

nak letak garam huwaaaa tak sanggop!!!!

5 comments:

Nana said...

plg seksa klw kena ulser masa puasa arghh

Myra Jay said...

Mmg kalau kena ulser perit giler..
Tp myra bila ulser boh minyak 'Melaleuca' kejap je baik

~diAhOntHeblOg~ said...

same la weyh..kdg kt lidah pn jadi..adoi

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

yang..aku pon tgh kene ulser..kat bibir atas belah kanan..ngan kat bawah lidah tuh...huhuhuhu...

Falsya said...

xsuke la kene ulser..sakittt..