IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 14, 2012

My lunch for today

diet la sgt kononnnnnn
:p

da brape hari ni syarul pn dok ckp aku montel
dia ni jenis mana ade kesah aku gemok ke..janji jgn kurus sgt, tak suke katenyeeee

tp bile dia da sound lite2 perli2 sikit tu, please take action ye syana
hahahaha...baikkk encik

so da sedar diri, baru reti mkn cereal jek

sbb macam2 jenis ade..kali ni aku amik yg ade Vanila
rse ni jenis baru kot
ntah sbb lama xbeli kan..hahaha
makan gitu pn sodappppp

tapi aku ni bab minum susu amat la fail
makanye makan dgn MILO ye...cara gini jek aku bleh telan
start esk nampaknye no teh tarik + roti canai for bfast
ermmm...

11 comments:

♥ Vna ♥ said...

x boleh minum susu jugak huhuhuuu

Unknown said...

beb konpom kuruih ni kalu amalkan..me tooo suker brand ni....as a snack pun yummy!!

Dee said...

dee lak suka nau bfast nasi lemak..kena kurangkanlah..

♥cikmOt♥ said...

weiii aku makan roti canai 3 keping tau ari ni...

ZSqueenbee said...

diet sye dh ke longkang...tidakkkkk....

sye try xmkn nasi tp gagal lgi...huhuhu

kenyang ke mkn tu je??

qemaishak said...

kalau mkn gini confirm ku xkenyang kak weh..mmg perut kn sumbat nasi gak huhu

sW33tdARLiNG said...

tak boleh gak minum susu tp kalau coco crunch makan dengan susu dlm kotak tu, boleh pulak...

mama_umar_maryam said...

erk..kt dlm kabinet tu ade gak cereal ..huhu

Falsya said...

aku dulu before nak kawen je ber-cereal bagai..sbb takut x muat dress..tp bile dh kawen dh xde makna dh cereal2 nieh..hehehe..

SURIA AMANDA said...

agak2 kalau mkn mcm ni boleh kurus x?

Unknown said...

Ptg ni jugak aku singgah mydin beli cereal ngan milo less sugar..
diet!!! diet!!!
gemuk dah weehh
tak tahan