IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 27, 2012

Dress and Cardigan from thepoplook.com

Morning!!!
amboii skrg ni jenuh la posing pagi2..nasib la cik abg tu layan nk snapkan gambar
hahhaaa

tempat posing adelah sama..
di tepi tangga :p

dress tu aku pinjam dari kawan..hahahaa
sbb nak beli teros mcm takut2 jek kan tak sesuai ke hape
so pinjam la dulu :p
Dress ni xde lengan..so pakai bersama cardigan tu
cardigan tu aku beli lastweek...

patutnye pakai cardigan labuh sket lagi kot???
ce bagi komen korg..hahaha
mampos da gian pakai baju poppy tu da ha....
dress ni sesuai utk dr size S smp la ke L aku rse
sbb member aku kurus yang amat...
untuk org peknen pn sesuai :-)
sape2 yg teringin nk pakai baju poppy tu sile la try 1
jgn kata badan korg xsesuai ke..yg pentingnye Confident!!!
sbb aku ni idok ler kurus weii
tinggi = 149cm
berat= 55kg
ha amek kooo....
-gatal tangan nk membeli poppy ni-

8 comments:

Unknown said...

cardigan ke jaket tu....nice color

SyaNa said...

cardigan ni..kain jersey

Anonymous said...

xkire la gemuk ke kurus ke..janji bergaya tu penting!

Farah Deeb said...

Nampak okeh jek! :)
My latest Entry :)
Akhirnya mak pun ada remekins okeh!

mama_umar_maryam said...

hahaha,same plak n3 kite arini ;p
mati2 aku igt top tadi bkn cardigan! btol tu..konfidennn..bak kate pn bulan kite ;)
eh nk kene ltk eh berat dgn tinggi baper?hahahaha, comey mu shana

Unknown said...

santik..

Afne said...

musim poplook la skrg. jgn aku terjebak nnti hehe

Pinkjambu said...

wahhhhh cantikk!! i loikee!! kene jah kaler tuh