IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 6, 2012

Lamb Chop buatan sendiri :p

morning!!!
lama kot aku ngidam lamb chop ni..byk kali kasi hint kt suami dia buat dek jek
ooo mementang xde baby dlm perot, so xlayan ek bile org ngidam :(
sbb katanye mmg xkan abis kalo org xpeknen ngidam..

makanye weken aritu mintak tolong mama beli lamb yg da merinated kt Jusco
tamak, suh mama beli 4 keping..

tapiiii weken lepas sgt bz makanye xsempat mau masak..

semalam aku 1/2day sbb dapat call dr syarul, katanye xsehat
tak larat mau meneruskan tugas..di ajaknye aku pulang suh bwk gi klinik...baik bos!!!!

da balik awal, teros rajin petang tu aku masak lamb chop ni
pakai grill ikea tu jek..umah mak mana ade ketuhar bagai :p

taraaaa....hasilnye :-)
2 keping sorg..hahaa mau tak gemok



jimat buat sdiri kt umah..ni kalo gi makan kt Big Plate mau dekat2 100 gak abis
ni xsampai RM30 bleh dapat sup ngan jagung makan smp lebam lagi :-)

aku la makan 2 keping..syarul makan share ngan iman..hehee


rezeki budak kenit ni dapat jumpa umi & papa awal smlm..
:-)


rasa2 tekak aku da ok..da xngidam ape da..hahahaa
:p

11 comments:

PUANSTOBERI said...

Wah..bes kan kalo dpt buat sendiri. Aku lum penah terai lagi masak mendalah ni. Nati bleh terai :)

LYAfrina said...

marveles..xpenah cuba buat sndiri.. x reti bat sos lada hitam..

lamb chop ni mmg febret lya

POSH76 said...

buat sendiri mmg puasla...nampak cam restoranyalaaa

MRS. K said...

waahh.. buatan sendiri! terbaikkkk

Jiejah @ Iza said...

AHAHAH akupun aritu ngidam time bebi dah keluar ..bertabah hati la gi beli hat fresh & bakar sendiri . suami x layan kalau x de bebi kahkahkah

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

harus singgah econsave beli brg2 kot ....aku tgk iman senyum sebijik cam syarul senyum ;-)

bada said...

wah syana..terernye...

ajar nnt...aku suh laki aku ajar buat lamb & ciken cop pun dia tanak..hukhuk..

♥cikmOt♥ said...

huhuhu, leh bukak kedai ar gini weii

Nana said...

pergh terer la masak westen

qemaishak said...

wah kak banyak jimat dah tuuu tapi kerajinan xde nak buat sendiri camni huhu

Mestasqonc said...

wah kak banyak jimat dah tuuu tapi kerajinan xde nak buat sendiri camni huhu