IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 19, 2012

Wishlist ~ Kuali serbaguna yang berguna

wahhh banyak la ko punye wishlist kan syana...
saje la berangan2 kot dpt benda ni senang keje memasak aku :p

last friday kan aku ade post pasal kuali ni
sekali tu rupenye mama da beli ko...harus la sebok2 nak try test
see, mama baru beli :p

Brand Vantage..
:p

hari tu aku try masak lamb chop...
10 minit je ko masak daging tu....terbalikan sekali pastu siap

even masak sekejap jek..pastu lebihan sos perapan tu bleh jirus2 atas daging buat sos
aku aritu masak sendiri lamb chop kt umah pakai pan grill biasa tu mau dekat sejam kot
setengah jam masak sebelah, pastu terbalikan msk sebelah lagi

yang ni 10 minit jek siap!!!
kagum kooooo....
harus beli cenggini :p
bukan jek bleh grill2 gini, bleh jugak masak mcm2
nasi goreng pn boleh ok aku tgk video tu
letak jek beras lepas da tumis segala bahan..masuk air masuk beras biar smp kering, jadi la nasi goreng
buat kek pn aku rse boleh..ewahhhh
ok bestnye berangan :-)

13 comments:

Dee said...

dee ada tgk tau..tp bukan vantage..mcm cosway ke apa ye..yg jual pinggan mangkuk..menang ke apa nama dia..dia boleh gril guna dua2 side..menarik..rega pun tak mahal sgt..

Izza - Jiejah said...

wah menarik tertarik ni ..ku pun aritu buat lamb chop 1/2jam kot guna non stick pan hahaha .

jom beli syana ,kalau ko dpt beli murah khabor kat aku tau haha

Anonymous said...

haiyooo syiokkk

mama tisya said...

brand vantage ada jual pan camgini..baru tau

SYANI said...

Bagus jugak je pan ni.. Menjimatkan masa..

Falsya said...

bestnye pan nie..tp pan x best sgt la..yg lamb chop tuh sgt2 best..nyum nyum..hahaha..

Iela Fazielah said...

beli jgn xbeli..... mmg bagus kuali ni....

A.H.A.D said...

wah bestnye...memang kena tutup la baru cepat masak yer..
tapi aku tak payahla berangan, dgn oven nye pun ada :p

ZSqueenbee said...

ye mmg sgt berguna..mak mertua yg ade bnda ni...mahal kn bnda alah ni...bestnyee...

Anonymous said...

bape harga dia ni
senang wat steak sendiri
puii ntah bile nak wat steak hahahaa

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

berapa harga dia beli kat mana .. mcm menarik laks ;-)

Lily@MamaZaraZareef said...

serius menarik kuali nih..harga mesti mahal kan..tp berbaloilah sbb leh guna utk macam2..hehehehe

sW33tdARLiNG said...

perghhh power ler 10min dah siap masak.. jimat masa.. sesuai utk ibu2 bekerja