IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 28, 2012

Ramai plak yang berkenan almari Iman

aku beli almari Iman ni masa dia dalam perot lagi
aku beli kt kedai cina kt damansara damai..lupa da nama kedai nye

tapi kedai biasa2 jek
harga dia plak rasanye RM150 after tawar menawar...


hok belah kiri tu 2 pintu utk sangkut2 baju
takde para belah tu..ade lantai jek..so belah lantai tu bleh la letak baju lipat sket

yang belah kanan 1 pintu tu, ade 3 tingkat..
cukup la buat letak baju kenit tu...
aku ingat lagi, mula time nk beli tu, ade la gambar katun2 mcm Ben 10 la, ottomen la
tapi aku prefer yg ni sbb comel tak ganas..hahaa

lagi pn aku ikut tema warna katil (putih) so gambar ni jek yg sesuai...
pastu aku suke jenis lebar tak tinggi melangit gini sbb belah atas tu aku still bleh susun barang2
stok toiletries dia sume aku letak atas tu..

tp da dekat 2 tahun, tak tau la pesyen almari gini ade lagi ke tak
heheee...

12 comments:

Myra Jay said...

Memang cantik..
Siap ada katun lagi :)

Iela Fazielah said...

isy..mmg cantik la syana... almari 3 pintu...nampak pun kemas je

♥ Vna ♥ said...

eh, mmg canteklah...besar pun boleh tahan :-)

SyaNa said...

haah mmg besar almari ni..tempat utk baju gantung pn luas

ALoNa CintamaniszLite said...

kiut mcm iman jgk..hehe

Falsya said...

mmg santek la syana..aku yg xde anak nie pun dh berkenan canner..;)

AdanyaKauUntukku said...

tak bleh beli perabot2 lagik
sob sob
kena tunggu rumah atas tanah siap

skrang ni tgk2 jelah ..sob sob

mama_umar_maryam said...

150 je weh, adeh..nk beli jugak!!kt sini xtaula blh dpt bape tuh

Unknown said...

kita suka gini jgk sbb comel! ahaks.. adehh jauh lak damansara,,mau di cas pghantaran mahal dr almari ni..

Dee said...

wah..menariknya syana..cantik betul almari tu..

syana..biasa kalau fifi ckp gitu..dee kata ya..pastu pujuk2..kalau tak..dia nangis meraung2 tau..kalau ckp tak sayang dia..hahaha..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku pun berkenan .. comei tue .. sesuai utk boys .. tp dlm umh aku dah siap built in kabinet ;-)

kurus said...

aah cantik
dikkk akak pun berkenan ..
rasa cam nak tukar yg zahrien punye tuu ;)