IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 27, 2012

Kenduri kat umah mertuaku

last week ari Khamis malam2 buta gerak balik ke Tepen..
so jumaat cuti sbb kenduri ari Sabtu

adik badik syarul ade 3 org jek..so mari lah kite gotong royong bersama2

boleh plak anak aku demam time tu..hoiihhh payah ok kenit ni kalo tak sehat
asyik nak menempek jek
kurus kan Iman


kari ikan nyuk nyuk *kot* hahahaa ye kot nama dia tu

ntah nape xde petai..lupa aku mau tanya

ayam goreng berempah
ibu mertuaku berbaju hijau :-)
org surau tgh baca doa selamat...

ni kenduri doa selamat sekali harung dgn bday anak sedara aku
*anak adik syarul*

kek ade 2 ketol sbb adik badik ni lahir sama tarikh
beza setahun jek

comel gile kek marsya...
anak2 sedara aku *iman tgh tido time ni*

bday girl & bday boy bersama Abah & Ibu
Noni tu pn tgh peknen lagi tu...murah rezeki dia :-)

hepi dapat potong kek
da abis kenduri, mari lah kemas bersama2
pastu syarul bleh plak suh budak2 ni bolen nak kasi mandi kt luar
suke la memasing...kenit tu x padan dgn flu nye
alhamdulillah selamat sume berjalan lancar
:-)
-hepi-

5 comments:

Falsya said...

tepeng kat mana mek?..

SyaNa said...

kamunting, kg sg relong

~diAhOntHeblOg~ said...

vava...bukan main lagi..lencun budak2..makan best2..ish2..abisla aku kalau join kompem mentedarah xigt..hehe

syanasaid said...

diah..aku mmg takde nye diet2 time kenduri ni
makan xhengat
lagi2 kepala ikan tu..fuhhhh ratah pon sodapppp

ALoNa CintamaniszLite said...

bkn main seronok mandi ramai2 kat luar ye sampai bertakung air kat verandah..huhu. seronok ler si iman tu.