IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 29, 2012

Lunch salad jek kakak???

haah lunch salad jekkkkk :p
konon kan nak diet...tp aku ni da tau diri sdiri pny tahap camne
so malas aku nk ikut program diet tertentu

aku just control jek tak makan nasi..
pastu bfast WAJIB amik mehun goreng..lunch tu aku makan rojak ke salad ke..
jangan la tiru diet aku ni..org kata, crash diet
tp aku gini jek yg sesuai..
kalo yg jenis ade jadual kena makan buaaahhh jek mmg xbleh la aku ni
kang mula la aku craving memacam...mulut ni kena ade rse pedas manis2 sket :p
so rojak buah tu kena la tu ngan selera aku

smlm da merojak, arini kite mensalad plak :p

dressing dia pn da ade dlm peket kecik..so kite kasi gaul jek
tapi yang jenis ORIENTAL SALAD ni tak brape sedap la..
ade sayur yg pahit...
so tadi turun Mercato beli salad jenis lain plak
harap2 tu tu sedap la :-)
boleh buat lunch esk..yiipiiee!!!
-ttibe gabra laki mak gi gym uollsss..harus la mak pn nk kena diet gak ni-

3 comments:

Unknown said...

yess give me five...aku pun tak suker ikut rules..the easiest way is tak makan nasi bila rasa "berat"...suker taw salad tu

puanstoberi said...

Ya Allah hai...kagum nih kagum... aku mmg tak la termakan sayur-sayuran tu. Satu mmg tak kenyang, satu mmg aku ni tak makan sayur sgt.
Aku pun ala-ala diet gak. Nasik sari skali. Atau 2 ari skali. Teehee. Tp tetap la berat badan bertambah. Huhu

ZuNas77 said...

Bagus Syana!! Tak Kira la apa jenis diet pun.....janji Ada hati nak diet.....kekekekekeeke....

Aku doakan semoga usaha ko kali ni berkekalan and successfull!!