IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 15, 2012

Jual DSLR semata nk beli coach ..kesiannnnn

meh nk kabo ek..laki aku tak kaya nk bg duit sekepuk suh beli coach tu
aku ape tah lagi..gaji ngam2 hoiii jek

ingat tak entry ni dulu http://syanasaid.blogspot.com/2012/01/canon-eos-1000d-untuk-dijual.html

so mmg da ade buyer camera tu...brape aku jual, biarla rahsia
ewahhh

camera tu hadiah bday aku tahun bile aku lupa..
tp mmg time tu syarul tny nak ape?
dlm kepala aku nk DSLR dgn bag coach
tp ate laki mak tak kaya kan..so pilih 1 udah katanye

maka pilih camera sbb bleh pakai bersama :p

bile da beberapa tahun guna, dapat Iman teros tak guna..hahaa
jenuh nk ngusung besar2 tu
maka berhabuk la ia...

so aku pn gatal mulut ckp, syg jual ek camera tu
duit nnt syg beli coach..hahahaa

laki mak ni pantang bab2 jual brg ni..tp da katanye simpan lama2 pn buat ape
baik beli benda lain kan...
pendek crite lepas pujuk2 dia bg jual

taraaaaaa so ttibe muncul la beg ni :p

pilih design tu sbb syarul ckp jgn la amik tote
amik la jenis lain plak..sbb beg aku sume pn besar gabak tote tu

da dapat kt tgn ttibe hati tak 100% jatuh cinta
makanye open la tny kekawan sape kot2 teringin nk beli kan

tp da brape hari ni mcm takde jek
mka aku pn try la kembali beg yg aku peruk dlm lemari opis ni

eh eh..cun la plak bile isi barang :p

tak jadi let go la
hahahaaa...
nak beli kt butik mmg idok le..harga membunuh nafsu
hahahaa
so tak yah la soksek mengata aku pakai coach ke hape
nak beli duit sdiri mmg idok le ye...baik aku simpan buat baby IVF lagi
ni pn beli sbb duit jual camera..

13 comments:

♥cikmOt♥ said...

samalah cam aku weii...
nak apa2 kena usahakan sendiri...
laki mak pun tak kaya mana...
lainlah laki mak pemain bola sepak...huhuhu

Unknown said...

tapi mmg santekla coach tu...dah beli mmg syg

Izza - Jiejah said...

laki mak pun x kaya , mak pulak kayap. so aku tunggu duit turun dr langit hahaha .

shantek la beb . pelan pelan menchentai nya okeh.

Anonymous said...

sudahnye xjadi jual la mek?? bagus la pakai je la

SURIA AMANDA said...

bagus guna pakai utk diri sendiri jer..sayang la nak jual..cantik apa..along pun x mampu nak pakai...

Anonymous said...

hahahha
pakai je la kan..
kenangan tu
nampak la duit hasil juai kamera kat beg tu
aku pon xmampu la wei..
klw bli kt china mampu la
50 ser..hahhaa

Iela Fazielah said...

serius beg tu mmg lawa.. hati ada berkenan tp duit xde nak kasi keluar selepuk rm8rat... tp better ko pakai... kenangan....

Atie.Rashid said...

mak ai.. jual dlsr tu... takpela, dr berabuk baik ko jual beli coach.. hehehehe

beb, moh ke umh br aku
http://atierashid.blogspot.com

Afne said...

pakai je lah syana. mmg cantik. aku suka sling cum shoulder ni.

qemaishak said...

aku guna beg tiruan je kak, selagi xkoyak pakai sampai lunyai..tapi kalu dah teringin mmg kn kumpul duit sendiri la kan..ate bkn kaya juga:)

main kutu nih sebab dah target ada keinginan melebihi keperluan nak beli nanti..nak minta laki ckp mengidam xkn pecaye punya ekeke

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

cantik ler bila ko pakai .. abaikan jer mulut2 org ngata tue .. adehhh sabo jelah

mama tisya said...

saper plak yg ngata nye...abaikn la mulut org mmg suka ckp mcm2..hah cun ko pki..so tkyh jual...

Alvarezywmp said...

bagus guna pakai utk diri sendiri jer..sayang la nak jual..cantik apa..along pun x mampu nak pakai...