IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 28, 2012

Bila anak bangun sahur

aiyooo bz gile ari ni..tp best sbb kejap jek masa berlalu
ce kalo x de keje tu, rasa lambat jek kan nk petang


konon nk posa 6 aku ni, tp Allah x izin kan lagi
so pasrah je la..kite cuba nxt week ek

bulan posa lepas, kunci jam kul 5 kalo nk bangun sahur
pastu tgk celebrity masterchef kt astro 
pastu mmg terus x tido la smp siap2 nk gi keje tu
tu x pe la..aku da prepare tido awal malam tu
kul 9 da terbongkang tido

mcm kes malam td, dgn tido lambatnye sbb tgk Adam & Hawa
pastu sambung tgk movie ape ntah kt astro tu
smp kul 12 gak la br tido

sekali tu....tgh syiok tido, anak bangun mintak susu
aiyooo masih gelap kot kt luar tu
mula aku just ckp "iskh iman gelap la..umi takuttt.."
hahaha kejam kan

pastu dia diam..lama gak la..aku ingat da tido
sekali tu lagi sekali dia panggil...sayu jek suara dia
"mi....nak syusyu..."

hahaha sedih plak aku dengar
tengok jam, baru kul 5
xpe la..meh la kite bangun buat susu anak

lapar sgt kot gamaknya..
tp b4 tido tu makan banyak gak
hahaa dia niat nk posa kot

tapi bleh plak dia mcm hepi2 dpt bangun turun tgk TV kt bawah
ajak naik atas xmo..nk tgk katun katanye
layan!!

sempat gak la aku lena balik smp kul 6 bangun nk mandi
*tapi ngantok lagi*

ni kul 7 org nk siap2 msk car dia bleh xmo bangun
puas la dok cium bisik2 kt telinga dia buat dek jek

busuk ini budak!!!
tp nasib la dia bangun2 ni x nangis
bleh plak bangun terus senyum2 kt aku
hahaha ngigau ke hape??
pastu terus ceria..kenyang la tu 

*rindu ini budak masyam*

2 comments:

Unknown said...

SALAM LEBARAN ...

wah besh nye dh start pose 6 ... hrp2 dpt ckup kan .

zr thn ni xdpt ler uhuhhuhu sodey psl dh sarat sgt nw...

** salam kenalan

Falsya said...

Kejam kayh ko..hahahaha...kelakar alasan ko kat hensem boy tuh..;)