IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 3, 2012

Bila suami mengidam

oh suami mak ni jarang2 sgt mengidam ok
takde nye la mcm aku ni, kejap2 kang nak makan itu la, ini la
ada jek aku me-reka

tapi syarul ni sgt jarang la
cuma aku pasan, bulan puasa kali ni mcm2 plak dia nk makan
hahaha..kalo gi param tu, kalah tekak aku
padahal b4 ni aku la juara

tadi pagi, dia sms:

"sayang tolong buat reservation kt ikan bakar Jeram tu, lapar nak makan sedap2 la.."

aloloooo cute nye...


so aku ni isteri mithali kelam kabut cari no Aroma Ikan Bakar Jeram tu



da call da..selamat da buat reservation 
aku terus oder lauk sesiap..sbb takut x sempat smp sana b4 buka posa

harap semua berjalan lancar
harap suami suke la dgn menu yg isteri ni oder ek
hehee sume menu ikut tekak aku :p

2 comments:

PUANSTOBERI said...

wah...pegi hari ni ker??

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

hehehe...ngidam....ekeke...tapi, syana yg order erk..hiks...sweet!:)