IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 3, 2012

Bila bulan puasa, ini paling aku suka beli

abaikan la entry ngarut pasal dejavu tu ek
aku tgh angau tu
hahahaa


ni ha..bile bulan poasa, kemain aku suke beli benda ni
hehee tapi masak nye idak jugak
ada banyak lagi aku beli buku resepi
yg tahun2 lepas pny..tp mana ntah aku lempar
hahahaa

nak kena buat mini library la kt umah tu
susun sume buku2 aku..sbb aku ni mmg suke membaca pastu suke sangat membeli
kadang tu tangan ni rasa gatal nk beli lagi, tp bile pn takde sudut yang sesuai nk letak buku, terus x jadi beli

so rasa misi dapat bonus raya ni nk buat mini library la kt umah
nk gi usha2 website kot ada idea yg best & murah
boleh tiru :-)

penting buku2 masakan ni..kot la ttibe dpt capai cita2 aku nk jd housewife, takde la menggagau nk masak hari2 kan..kang balik2 sambal tumis kang, bosan gak
bukan bosan bg org yg nak makan, sbb org tu mmg suke sambal tumis
hari2 pn xpe
tp ni ha, bosan kot aku nk masak sambal tumis ari2
tak mencabar otot ok

makanye ini antara persiapan awal la b4 syarul kasi greenlite suh tender resign
huishhh ntah bile la kan..hahaha kite berangan dulu ek


8 comments:

Saleha said...

saya pun suka beli buku masakan
print reseoi masakan blogger memasak

tapi jarang sangatpun ikut resepi dari semua tu.. asik2 masak resepi sendiri jugak
main campak2 je
hahaha

Saleha said...

saya pun suka beli buku masakan
print reseoi masakan blogger memasak

tapi jarang sangatpun ikut resepi dari semua tu.. asik2 masak resepi sendiri jugak
main campak2 je
hahaha

Lyz ^ EroL said...

kalo dh habis baca xtau nk letak mne n xde tmpt...bg kt sy ek...kekekeke

SURIA AMANDA said...

banyak tanggungan so x leh nak resign..bakal suami pun ckp kat aku,saya izinkan awak kerja sampai bila awak nak..hehehehe...mcm ammar x?

Falsya said...

kalau ade umah sendri baru aku beli..hahaha..

~aYu~ said...

sy mmg beli majalah RASA tp takat baca jela tgk gambar. masaknya tak jugak. hihi

Nana said...

esok2 klw aku dah jadi suri rumah
mmg kena simpan koleksi buku2 ni hehehe
xde keje je masak

Gieyana said...

ghajin nyer ko beli..aku jrg beli kot..rsnya magazine da la..ekekeke.:-)