IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 5, 2011

Bahaya makan kobis

tq marinahunny sebab bgtau pasal kobis tu
elok aku baca komen dia, teros aku gugel
risau gak kan kot aku salah step ke kan

pastu mmg pn korang, bahaya makan kobis ni
sebab bleh menyebabkan keputihan melampau

ok korang baca la artikel ni ye :

bahaya makan kobis 1
bahaya makan kobis 2
artikel sama macam yang atas..

lepas ni kena tukar makan sayur lain..

9 comments:

mama tisya said...

aku peminat kobis wei cz aku tk mkn sayur lain..tp alhamdulillah tkde keputihan

eixora said...

maksik, aku suka makan kobis macam mana nih? tapi aku makan tapi takde keputihan yg melampau...
kena tukar sayur lain plak, aku cuba menikmati sayur-sayuran hijau plak...

zura@iwan said...

yup betui tu beb..kobis bleh myebabkan kputihan...aku penah bc fakta ni..hehe...

pstt; oleh sbbkan ko...aku dh buat itu gadis kenit...gadis tu merayu2 x nk kena halau tak..sian dia kena buang negeri...wakaka...
thks ye bebe...

zura@iwan said...

pstt; spelling aku ntah apa2...asal ko phm ye....nk cpt tu la jdnya...haha

SyaNa said...

erryn, eixora: aku pn suke kobis sbb sennag gile nk masak dia & murah
sebelum terkena baik kite cr sayur hijau lain

zura, no prob beb :-)

Jiejah @ Iza said...

boleh aje mkn tp jgn melampau kot sbb kobis ni sejuk sket ..
bunga kobis pun org kata x berapa elok , molek gantikan ngan brokoli.
apapun sayur hijau la yg terbaek :-))

[-suziey-] said...

aah btl..aku tau lama dh pasal ni..aku dh la mmg penggemar kobis..mmg kena control gk la..jgn over..

Asma said...

kobis mmg slalu ada stok kt umah, masak papepun boleh pastu tahan lama...

tp klu diet aku suggest brokoli, lg cepat kenyang..klu ikut tekak aku la..

ko celur je, angkat tabur garam n olive oil...=)

Johnson said...

aah btl..aku tau lama dh pasal ni..aku dh la mmg penggemar kobis..mmg kena control gk la..jgn over..