IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, January 10, 2011

Update terkini Simple GA

ok aku da baca sume2 komen dlm entry tu
so skrg ni aku tgh pk nk bg sape hadiah misteri tu
hahaha misteri la sgt kan...tapi xpe, aku close kul 5pm
sempat lagi sape nk drop komen kata2 semangat bg aku teruskan diet aku :-)

so aku akan btau pemenang pagi esk ye..sekali ngan hadiah nye

4 comments:

eLYies said...

sure aku takde luck..hahahha

zura@iwan said...

alamk...aku x kasi kt2 smngt kt ko lg ke ek? hehe

Nana said...

heheh ok tunggu keputusan esok

adYna said...

aku pun tak rasa aku menang..komen yg lain lg power hehehe