IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 5, 2011

Day 6: Menu Diet

Selasa (4/1/2011)


bfast: Telur dadar + cheese + tomato + timun



ni air 2Liter aku..mmg 1 botol ni abis kt opis..



Lunch: Ayam goreng kunyit + sup kosong
sikit gile ayam dia..banyak tu RM5.50 mahal nak mampoosss




Dinner: Ikan kembung bakar + kobis bunga + ayam
*kobis bunga & ayam tu benornye sup ayam..tp aku asingkan sup sbb nak bg senang makan*

ha...ade 2 pinggan tu kan..jeng jenggggg
syarul pn diet tau :p
dia kabo, nak support aku selama 1week..hahaaa
TQ abang..anggap je la tu bday present dari dia..hahhaaa

Dinner meriah sket sbb lunch td macam xcukup jek :p


sape2 yang nak tau lebih lanjut pasal diet ni meh tgk blog adik ni
tapi make sure korang baca blog tu dari entry yang 1st tau..baru bleh paham ape yang cuba aku lakukan..hehehe

diet ni bukan sekadar "diet tak makan nasi"

10 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

huhuhu...aku suka ko yang..pasni letak lagi menu diet ekk...senang aku cilokk idea..hahaha

dah 6 hari ko buat kan..aku baru masuk 3 hari yang..hmmm...semoga kita sama2 berjaya..clap2 tuk diri sendiri..hehee

SyaNa said...

chaiyokk yang

Suziey Ahmad said...

aih cara penulisan akhir tu mcm xbest jek..ade yg persoalkan ke cara ko diet? ala ko abaikan je syana..setiap manusia ni body lain2..kaedah diet pn harusla ade berjuta kan..as long as ko kenal body ko then go on je dgn ape yg ko buat..asalkan end up misi tercapai..good luck wei..

aku pn dh mula misi nk ke berat ideal..huhu..

adyna AB said...

satu tindakan yang bijak..aku sokong diet secara sihat together2 ngan syarul..br ada semangatttttttttttttt !!

Unknown said...

nak try gak atkins diet ni tp mcm tak gagah je
try 1st day bfaz ayam smpai 3 ketul, tak kenyang2
last2 lunch telan gak nasik
maybe sebb breastfeed kan
lgpun tak bleh kan diet2 time bf
nanti la tggu anak besar skit

ayien78 said...

syana..ko berjaya memberi semangat kat aku utk berdiet..masuk hari ni dh hari ke 3 aku berdiet ikut ko... no nasi at all.. tapi rasa mcm nk muntah jek sbb pagi2 dh pikir..."makan telur lagi ..."
nway ..mlm tadi lagi best... berjaya tk mkn ... just minum air kosong + sekeping biskut cream cracker kosong **walaupun dlm menu tk leh mkn biskut..hentam jeklaaa

hopefully aku berjaya la abiskan 2 minggu

Anonymous said...

alamak syana ko dah stat ni
aku bile nk setat ni
asik makan je

A.H.A.D said...

xkesahla memane syana asal kurus hehe..
diet adalah makanan seimbang ;p

mummy darwishes said...

k.syana: diet protein n vege ek...chaiyok kak...tiap2 mlm kasi minum jus epal + hampas skali tau..n yg penting w/o sugar...

Barbarawkkw said...

syana..ko berjaya memberi semangat kat aku utk berdiet..masuk hari ni dh hari ke 3 aku berdiet ikut ko... no nasi at all.. tapi rasa mcm nk muntah jek sbb pagi2 dh pikir..."makan telur lagi ..." nway ..mlm tadi lagi best... berjaya tk mkn ... just minum air kosong + sekeping biskut cream cracker kosong **walaupun dlm menu tk leh mkn biskut..hentam jeklaaa hopefully aku berjaya la abiskan 2 minggu