IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 11, 2011

Hadiahnyeeeee

sori la Erryn, lambat btau hadiahnye
saje bg ko suspentot..hahahaa

akukan diet kan..tapi aku bg ko hadiah makanan ok???
ko xdiet kan erryn..hahahaa

sume pn benda feveret aku ni...aku ni kalo ng bg hadiah kan, suke bg ape yg aku suke
so aku harap ko pn suke la ape yg aku bagi ni

kupon free dominos :-)
tapi min kena beli regular pizza dulu
pastu dpt la free regular pizza



pastu kopi power ni
harap2 pasni ko power la..bleh la 23cm dgn cemerlang
hahahahaaaaa


sebab dua2 ni aku da xbleh makan kan..so aku pas kt ko la ye erryn

sayang bazir kan..

hope ko suke ye ..suke tak?????

8 comments:

mama tisya said...

ok tq...tp kopi power tu tkminum mmg power 23cm..hahahaha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

huh yang,,nasiblaa aku tak menang..
klu tak hancuss diet aku yang...hahaa
to erryn..selamat menjamu selera..hahaha

[-suziey-] said...

cis..aku jeles..asyik amy je dpt mknan free dr ko syana! ni yg aku jeles tahap otomen ni..erkkk amy ko kan xleh mkn pizza..nnti level kegarangan meningkat..ekkekk:p

tahniah wei!

zura@iwan said...

wahhh...adiah domino ttp ada ek..hehe....best2...tahniah sekali lg eryn..

mama tisya said...

oit suziey..jgn jeles..ko pn ada gk dpt mkn free..mkn pizza jd garang ek:-p

Nana said...

hehehhe adiah ni sama mcm adiah GA pizza aku

Gieyana said...

wei..mn aci..ku nk gak! leh tambar free domino aku nih!hahaha

mama_umar_maryam said...

kopi kacip xtahan tuh!! hahahaha