IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, January 28, 2011

Masak kicap bertukar sambal tumis

selasa ari tu aku beli hati lembu
aku kalo hati lembu, aku suke masak kicap or goreng kunyit
tak pernah lg aku buat hati masak sambal
pastu smlm tgh2 masak tu aku mcm ala2 berangan tau
hahaa smp aku lupe ape benda aku nk masak :p
dari nak masak kicap terus jadi hati masak sambal..hahhaaa
nasib la kan, asal bleh makan
tu untuk suami..
untuk aku buat buke puasa plak, sup telur + sayur2
mmg aku letak byk gile sayur sbb lapar kan..
tp xamik nasi la..abis tu minggu ni mmg banyak hari aku skip diet
huwaaaaa


-jangan berangan time masak ;p -

4 comments:

MRS. K said...

aku tak makan hati..
tapi masa pegnen, terpaksa jugak makan kan..

kakngah said...

hhmm.. tak pandai nk msk hati lembu..
tp... kalau ada depan mata yg dah siap msk.. aku bedal jugak hihihi!!

mama_umar_maryam said...

hahahahaa,diet aku dh ke laut! tp yg penting telan nasik sblm kol 6 ptg

Dee said...

kalo diet nasi..mmg cepat loose weight..