IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 25, 2011

Beli stokin pun nak kecoh ke??

ingat tak ari tu aku kepoh2 ngan korang aku beli stokin dari US??

ha...kali ni aku beli stokin dari jepun plak :p

see, ala2 sama mcm yg dari US tu kan???

tapiiii...yg ni murah korang
sepasang baru RM5

aku beli dari jepun..*wink*wink*
hahahaa acah mak enon...aku beli dari DAISO!!!!!
tau tak daiso tu ape??? kedai jual barang2 dr Jepun
Daiso ni ade kt OU & The Curve
tu yg aku tau la..2 ni je la yg aku selalu pegi pun

murah kan??? dlm Daiso tu sume barang pn RM5
sape yang minat nk stokin ni meh la kirim kt aku :-)
bleh aku soping kan utk korang *tapi kena la byr wang pos ye*
hehee

8 comments:

mama_umar_maryam said...

kiut stokin anak banak nih,heheh

ciK mOt ©™ said...

DAH LAMA TAK LI STOKIN NI WEII...last masa belajar dulu...

SyaNa said...

zet, ni kaki maknye ye..hehee

cik mot, sgt best kan.bleh buat stok pakai kt umah..(feeling umah sejuk gedi)

Dee said...

alahai..cute je kan..sure selesa pakai gitu kt opis..

zura@iwan said...

ceta psl stokin pon update gk kan..hehe

adYna said...

memang berbaloi ko bl rm5 tgk mcm mahal jer heheheh ;0

aku dah ubah kotak komen gara2 kamu..arigato ek.. xtau jd ke x..;)

mama tisya said...

stokin dr overseas sajo..jeles aku

Jenniferlpah said...

kiut stokin anak banak nih,heheh