IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 22, 2011

Dapat gak makan tapi xsedap

Morning!!!!
hahaha pagi2 ni meh kite cuci mata ngan gambar dessert yg aku mkn ntah hari bile *lupa*
bile da keje balik ngan KIM ni mmg part dessert aku paling suke :-)

tapi bukan selalu ye..no good..hehee ye ke xselalu kan :p
ok ni kedai kt bawah ofis aku ni ha
kedai biasa2 jek..b4 ni xde plak dia jual 2 dessert kegilaan ramai blogger skrg

sekali tu baru2 ni aku turun tgk wah!!! da ade la Red Valvet Cake & Macarons
ko tgk..meriah kan


sah2 aku amik 2 benda ni :-)
riang hati dpt beli



tapi :( hampa ok
sebab xsedap mana..RVC ni rasa butter cake biasa jek..
ke mmg rasa dia gitu?? sbb aku xpernah mkn RVC


ni KIM pny Lemon Meringue *ntah btol x eja nye*



Macaron ni pn xsedap..yg ni mmg aku tau xsedap sbb aku pernah mkn bos aku kasi dulu
yang tu mmg sedap..yg ni kureng sket
ERRYN..nnt kirim ye macarons kt Harrods :-)


ok la even xmencapai maksud, tapi dpt gak aku mkn 2 benda ni
tapi mmg menu tobatt la..tggu macaron harrods la kot br aku makan blk macaron ni
:p


6 comments:

♥cikmOt♥ said...

hurmm...kalu aku plak, tah bila la nak dapat makan seme ni...sob sob...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

yang..bila ko nk makan macarons buatan aku..siap bleh cicah ngan sambal setan lagi..hahaha...

wei...dtg laaaa...bawak imannn...akan ku hidangkan bermacam2 tuk ko..chewahhhh

Iela Fazielah said...

syana..ni buat aku nak gi cr gak maccaroons ni.. aku mmg xpernah mkn!

Anonymous said...

wei aku lom penah try makan macarons tu

YaQuut @ Firdaus said...

Salam. Hai Syana. Saya 'pembaca yang pendiam' di blog ni. Suka baca entri2 awak yang simple2 dan selalu memberi idea. Ini saya terjumpa link macarons yang kiut-miut, kot boleh jadikan juadah besday Iman nanti atau doorgift tetamu. Hehe http://cikmin.com/macarons

mama tisya said...

aku br order dr cikmin..tgu aku review bila dh rs ye...tp kalo tk sbr nk try gk..sila la ke harrods klcc..dkt je:-p