IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 8, 2011

Drypers Drypantz

oohooo best la jadi emak ni..hahaaa
rajin aku buat survey sbb nak dpt sample free :p

ni gift yg aku dapat jawab survey drypers ntah bile aku jawab, aku pn xtau

dapat la 4keping diapers ni..

malam tadi try kat iman, ok la..senang nak pakai gaya suar gini
aku rasa sesuai kalo nk gi travel ke..sbb takyah jenuh nk cr tempat baring

just sauk jek gitu da siap..
b4 ni Iman mmg pakai Mamypoko..bapak nye la, da bg brand ni xmo da try hok lain
sbb ari tu try huggies, tapi mcm xsesuai plak cutting dia ngan Iman
ketat kt peha :(
kang amik size besar dr dia, pelik plak kan lompong je gitu

tapi bile try drypers ni mcm best plak
ade sape2 pakai kan anak nye yg ini???
meh la share ngan aku, best tak benda ni??
tapi mcm malam td, aku tukarkan iman diapers kul 8.15pm
kul 3pagi aku kena bangun tukarkan diapers sbb dia gelisah time tido :(
mmg bile bukak da berat da diaper dia
kalo Mamypoko tu mmg xde da aku tukar smp kul 7pagi


korang sape2 yg guna utk anak ni, meh share info ngan aku ye
:-) btau la harga dia..aku tak survey lagi rege yg ini

16 comments:

Anonymous said...

Kalau dlm bentuk pants ni,aku prefer mamypoko yg economical..kalau nak berjalan la..

rasp said...

kena tgk gak serasi dgn baby ke tak...
ada yg pakai memahal, tapi tak serasi...
ada yg pakai murah tapi serasi...
rasanya it depends more on your baby gak le...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

dulu, kini dan selamatnya PET PET.. hehehe...

Anonymous said...

klw g jenjalan senang ni kan
sauk je siap
damia xpakai pampes dah...

Puan said...

Dari NB > S > M, Masih kekal setia dgn Pet2, penah gak sesekali curang
guna hagis dan drypes. Tp patah balik kt petpet. Hehehe
Tp sayang pet2 takde yg pant punya.
Kul 12 tukar sampai ke pagi mmg x bocor. Bila rasa dgn tapak tangan mmg takde rasa lembab melekat kt tapak tgn. Klu kt kedai biasa leh dapat dgn rege 31.90 utk 80pcs.

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

yang...aku pakai kan kt anak aku time malam ngan g travel jek..since siang dia da tak pakai pampers kan..
ok laa..aku suka..senang beb

Dee said...

dee x brp suka yg jenis pants ni..sbb kalo anak berol..susah nak gamkan balik..sememeh je..eeee...hahaha...

Afne said...

dulu aku selalu belikan utk hana. bgs utk bdk bergerak aktif blh sarung mcm pakai seluar. nk bukak pn sng tarik je tepi bg koyak tp tak leh gulung kemas2 mcm diaper biasa.

Suziey Ahmad said...

aQeel ok ngn huggies jek..tp aku xpakai jenis pants dia..yg lain2 dia xleh..alergic la..merah2 kt pinggang tpt getah tu..

AdanyaKauUntukku said...

drypantz ok..mamypoko pun best
sbb akak pakai dua2 tapi yang pants...

kalau diaper biasa...pakai drypers

tapi akak prefer mamypoko sbb ape..sbb sogo selalu buat sale ......morah..lebih morah dari drypantz.....

nzh1979 said...

yang..akak skang mmg beli half drypers, half drypantz..ok la nasib kulit arissa tak cerewet cam arif masa kecik2..kang pon pelekat dia dah improve..
ok drypantz saje x ingat rege dia..tapi rasa dlm 25++ kot..tapi kuantiti dia sket la..tp nak banding ngan huggies nye drypantz..cutting lg besar..lg best..
yg akak pasti haritu beli pack combination tu rm30 gak la :)

mama_umar_maryam said...

umar mmg pki drypant nih sejak umo 4/5 bulan camtu..so far aku puas hati je..tp kdg tu klu dah lame sgt mmg berat gilerlah..

Pepel BoNda AmaNi said...

amani pakai mamipoko ngan petpet jerk..drypers nanti nak try gak la...

Amikxbt said...

Kalau dlm bentuk pants ni,aku prefer mamypoko yg economical..kalau nak berjalan la..

MizzK said...
This comment has been removed by the author.
MizzK said...

my son use mamypoko tape & extra soft fit fr newborn till now. i also use huggies ultra..all materials so soft...cottony-like.... i loikee....