IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, February 16, 2011

Iman da makin melasak

morning korang!!!

best cuti smlm??? aku lepak umah mama jek..tak pegi jalan mana pun duit tgh kering :(



iman skrg ni makin melasak ko..tp xpe la aku suke jek kalo dia aktif gini

namo la dok diaaammm je kan..bile dia aktif gini la sel2 otak dia bercantum

so budak akan membesar dgn bijak :-)

so lantak jek anak ko kalo dia melasak,,tak yah la marah2 ckp jangan buat itu, jgn buat ini


aku pn kadang marah gak la kalo dia buat benda mcm usik suis ke kan..tapi marah byk kali pn bukan dia paham pn :p

so bile dia main suis tu or benda2 bahaya tu, aku angkat dia pastu umpan dia dgn benda lain..

nnt dia lupe la psl suis tu



ko tgk gambar2 ni..dulu rocker ni la tempat aku kurung dia kalo aku nk buat keje..

skrg ni mmg jgn harap la..nak letak kena ikat pakai belt


mmg muke banyak benda nk buat..hahahaa

muke bizi jek




suke nau main remote astro ni..




puas hati dapat pastu suke ketuk kepala sdiri

hahhaa mmg aku biar jek..lantak dia rasa sakit
da tau sakit nnt dia xbuat la kan..



da puas main remote nk amik benda lain plak

konon nak amik laptop papa dia

siap berdiri ko...




pastu penat nak amik laptop xsampai
terus duduk..hahahahaa




xsyiok la duduk..buat stunt gini pn best gak ni

hahhaaa anak oiiii




xreti diam langsung








hahhaa mmg terasa letih jaga iman skrg..tapi letih yg best sbb baru terasa cabaran
kalo anak jenis diam behave je pn xsyiok gak kan..hahaaaa

harap time baby je la perangai gini..nanti da paham bahasa iman kena behave tau


7 comments:

eLYies said...

hahaha..tu baru permulaan tu syana..hahahha

Anonymous said...

heheh lasak tu la tanda nye bijak..
ekstrem sungguh aksi stunt tu
aku tgk iman ni banyak muke syarul ka ye tak?

♥cikmOt♥ said...

esok, bila iman dah bercakap, berjalan...sure ko mengalir air mata weii...sebab anak ko dah besor time tu...ko rindu bau baby dia...hehehe...

Ami said...

same cam muhriz.sibuk nak panjat bouncer.skang ami pon tak berani letak dah die dlm tue,cam nak terbalik bouncer tue pon.

Gieyana said...

ku pon x g mn2..igt nk jmpa zura tp x jd..hb keja lak tue! So memerap kt umah smbil hsekeeping!hahaha

owhh..time nie kan sure Iman explore mcm2 kt umah ko nie..habis benda2 sume dtariknya! Miss this moment ms Nureen dulu so much! Ku siap trf rack2 aku suma kt koridor luar psl x nak Nureen explore!hahaha

SyaNa said...

elyies..hahaa mmg aku semakin cuak nk tggu aksi dia kemudian hari

nana, aku stand by jek mau sambut kot jatuh..mmg muke syarul

cik mot, ni pn aku rasa sebak sbb dia da pandai sket..rindu time baby dia dok terlentng gitu..hahaa

ami, kalo boy ni dia lain sket kot no..xpe la jatuh sket2 tu rasanye jgn mudarat da la

gie, zura sebok celebrate bday dia kot :-)
ape lg produce adik nureen plak
kekee

::Kak Sambal:: said...

Iman tengah explore mende baru tue... remote tue die suka sebab banyak kaler...