IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 25, 2011

Senang hidup aku

morning!!!
semalam 1 hari xupdate..sebab bizi sgt2
ateee smlm kan hari gaji..hahaaa sebok la nk list utang2 yg nk kena bayar..iskh2

sape kata hidup ni susah??? hahaaa
see, kelmarin dinner malas mau kuar..malas mau masak...tak kan ko nk kebulur dlm rumah kan???
so kite kasi oder sudah!!!


harga sama jek mcm kt kedai..cuma tambah RM1 jek caj duit minyak



kami amik udang sambal petai + kerabu suhun


jimat duit sebab nasi tak yah oder, kite masak sdiri sudah



ni feveret aku ni..pantang ade dlm menu mmg aku akan laju2 oder


kadang bile smp tahap pemalas tu mmg xde ampun la kan..smp nk kuar cari mkn pn malas
nasib la nk bwk nasi tu ke mulut rajin lagi..kalo malas jugak mmg xyah hidup la kan
hahahaaa

4 comments:

eLYies said...

senangnya...rege pun tak mahai sangat kan..tengok lauk pun marvelous!!!

ieda said...

oh senangnya mcm nie .. waa sure pekhidmatan mcm nie dah banyak kan :)

Nana said...

aku pon senang gak
ada kedai mkn
buka btol2 dpn umah
bahgia..
hahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kat umah aku xda beb..yang ada penghantaran pizza, dominos ngan mc'd jerk..atee xkan nak hari2 beb..bankrup aku...