IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 1, 2011

Mari la berjumpa kawan blogger..

ni ha kesahnye aku ke The Curve tu..
mau jmp ZURA ni..

ari tu dia post kt blog, dia ke genting sana
so laju2 aku sms kabo, kalo lalu Kl roger2 la aku..
aku mau jmp bg barang..

so sabtu tu time dia turun dr GH sana dia ckp mau ke IKEA
soping brg umah baru koooo
hahhaa sakan ko ye

so jumpa la kami..sori ye zura buat ko tggu aku abis makan plak
laki aku lapor sgt2..bini sebok jalan siang xsempat masak ;p

time ni dlm kul 10malam..

iman tu tgh ngantok ya amat smp xde perasaan da..hahahaa

kurus nye budak zura ni..terasa diri ketot & debab..hahaa


merah2 mata zura ni..mana tak nye dr GH terus soping ke IKEA
pastu terus mau balik PENANG..aku ajak tido umah sarang burung aku tu xmo


TQ auntie ZURA sbb bg Iman ang pow raya cina :-)

ape barang aku bagi ZURA???
tunggu next entry ye..hahaha xbleh blah..pecahkan smp 3 entry
kekekee

6 comments:

Anonymous said...

owh ko jumpe zura ek
aku kat penang ni
mcm ada plan nk ajak zura jumpe
tp dia blk kg pla cuti CNY ni

Pepel BoNda AmaNi said...

wah jumpa k.zura nyek..bestnya..bila lak maw bawak iman jumpa amani beb..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

akhirnya...dpt jumpa kita...siap peluk cemolot lg kan...kahhhhh

tmbh2 ku dpt peluk cium si iman tu....bestnya.......

hb ku kata...ank mu comeyyyy...

pstt; nana....ko nk jumpa ari kamis ke? tu arr...aku blk kg dh mlm besok....huhu...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

lg nk komen...

mmg penat bebs....gigih la nk siggh IKEA tu kan....hahaha...x per yg penting puas hati....

mama tisya said...

oo jmpe zura...

A.H.A.D said...

bila kita nk berjumpa pulak? ;p