IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, February 23, 2011

Dinner @ Istana Bambu

Morning!!!
ok pagi2 yg ceria ni meh kite story psl makan :p
hahaa tp ni aku pegi da lama da..ttibe korek2 gambar kt hp jmp gambar ni
so kasi update la, nnt rugi..hahahaa

ni 1st time aku jejak kaki kt ISTANA BAMBU ni..
deco mmg cun..siap ade kain2 putih...mcm istana la



time ni aku pegi ngan family partner syarul (EL)


ni anak bongsu nye, Alisya..sebaya Iman :-)
bleh buat menantu ni..hahahaa


Syarul & EL
bekerja kuat tanpa kire hari cuti, siang malam demi nk majukan diri :-)
tq korang :-)



ok ni air yg sedap...harus lupa ape nama nye sbb cerita lama kan


seperti biasa, dessert menjadi appertizer..hahahaa
pulut mangga...aku kalo time2 teringin jek bleh mkn pulut
kalo x mmg aku muak mkn pulut


Ikan


Ni aku suspek asam pedas la..hahhaa mmg hilang ingatan aku



my feveret, Kerabu Suhun


Sambal sotong Petai...petai dia rangup



makanan kt sini so-so je la..
tp mahal sket la aku rasa dr Intai-Intai
tp mmg best kalo pegi utk tgk deco2 yg cantik


eh mana Iman??? hahaaa iman aku tinggalkan kt umah mama :p
sebab time tu dia ngantuk + hari pn ujan..so biar la dia rest

6 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aku dah penah pegi sekali.. makan boleh la. takde sedap mane pon + harga mahal!

eh ko dah makan pulut yer? aku pantang dekat setahun lebih jugak tak makan pulut pas beranak czer.. mak aku tak kasi makan lor..takut bernanah kat dalam...

SyaNa said...

hehee..byk benda aku da hentam belasah mkn
sbb petua mak aku "makan bleh biar berpada.."

Anonymous said...

heeh
kan?
so so je rasa dia
lg mahai dr intai2
sedap lg intai2 aku rasa

Unknown said...

ye ke iman ngantuk???....hihihi

Gieyana said...

huwaaa...x aci hg tayang gmbar makanan..seyess aku dh lapar giler dh nie..nnt turun sn leh ku terjah nih..nmpak sedap!..:P

mama_umar_maryam said...

aku blm penah mkn sini,tp rest ni kawan aku punye abg owner die.heheeh..mmg dgr org komen tang mahal tu lah..deco mmg lawo