IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, February 25, 2011

Shopping kain dari Jepun

oooppss bukan aku ye yg shopping..aku tgh kering skrg ni
walaup gaji br dapat smlm tp ari ni da paras2 hidung..huwaaaa
mmg keje sebab nk bayar hutang kan :(

aku skrg ni menjual kain dr jepun jugak :-)
nak hidupp koo kena la pandai cr lubang

customer pertama kain jepun aku :-)

senang bukak jek bontot kete

berpeluh2 la menjual kt paking lot tu...
cantek2 kain KIM pilih


kain ni mmg fresh dr JEPUN ye..
kan ke kakak sedara aku stay kt sana..so dia la tokey nye..aku pembantu saje :-)


sape2 nak pilih kain meh la tgk kedai JAJA: http://iuchantique.blogspot.com/
kan ke nk raya da ni...

7 comments:

Nana said...

mmg lawo
serius

Dee said...

cantik..leh ar dee gi jenguk jap lagi..

Alona said...

syana..kain ni lembut ke atau mcm kain cotton biasa tu??
dia ada bunga 'kaki' ke?
sori la..akak mmg tak penah tgk lg kain jenis jepun-jepun ni, hehe..

SyaNa said...

kak alona, sye nk terang pn xreti..hahaa
tp yg ni xde "kaki"
insya Allah bukan cotton yg bile basuh dia kedut seribu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah cun2...

Iela Fazielah said...

wah2.... nnt i skodeng ea

cintaKusayangMu said...

chaiyok kak......smoga success ye... =)