IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 8, 2011

Nak setem!!!!!!!!



korang...ingat tak dulu time aku peknen, aku pernah mintak rayu2 kt korang setem gini kan..
time tu syiok gile penuh kupon tu, pastu aku redeem kepala singa..ingat tak??

tahun ni aku xpeknen..aku mintak rayu2 ari tu korang tak layan aku pun..huwaaaa nangis la gini
kena peknen ke baru dapat kupon???
heheee

sape2 yg ade lebih tu meh la huluq2 kt aku :-)

7 comments:

ciKmOt said...

ce citer ce citer...setem apa ni...kalu ada aku kasi weii

SyaNa said...

cik mot, stem gurdian ni
kalo kumpul dpt la bear tu

Iela Fazielah said...

lama xsoping kat guardian semenjak ada kad watson n nak kumpul point kat jusco ni.. sowey la syana... xleh nak nolong...hehe

[-suziey-] said...

erkkk...setem apekah ini..nk redeeem ek..klu setem pos mesia bole la aku bg free..ekekek:D

SyaNa said...

iela, tu la watson dia ade kad kan..guardian dia pakai setem2 gini reedem hadiah..huhu

hahhaaa suziey oii..kalo setem pos mesia aku beli 20sen jek
ni 1 setem rm20 koooo

mama_umar_maryam said...

aku rase aku ade 1 je kot..nnt aku tgk,heh2

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aku pun xda setem nie beb...