IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, February 10, 2011

Mode: Diet

hahaaa..wey cuti raya cina balik kampung teros menggemok
padahal lepak sana 3hari je kot..tapi naik smp 4KG
mak metua aku la ni asyik suh mkan jek..hahaaa alasan terbaek

so ari ni kite start balik diet eh :p
tadi bekpes telur dadar

lunch plak aku bedal ini :-)

sambil berdiet bleh kite berjimat..hoohoooo
sebab yg ni je br RM6
korang jgn xtau makanan kt opis aku ni cekik darah
so kena byr RM6 td pn da syukur sgt2

so dr kite gi makan kedai merepek2 yg 1 set da cecah RM20 baik kite makan kedai nasik campur ye :p

azam tahun ni takmo bazir duit kt makan ngarut2..hahaaa ye ke???

6 comments:

[-suziey-] said...

umangaih..biar betk 4kg skali naik..ekkek:D selamat berdiet kemabli :p

POSH76 said...

sedapnyer tengok fish & brokoli tu

rasp said...

balik kampung kalo mmg susah nak diet kan...
tul laaa, kkdg diet nie pun leh jimatkan duit gak kan...

Norhayati Ahmad aka eixora said...

weh, aku pun sama sepanjang cuti ni mmg aku makan saja.. susah gak nak kawal, tapi bila masa berkerja ok je.
Tapi alhamdullilah sepanjang aku mengamalkan atkins ni aku dah turun bbrp kg, kalau dulu 62kg, skrg berat aku dah 59kg. Walaupon lambat aku hepi gak... Dapat turun lagi dalam 4kg aku dah cukup bangga. chaiyok!!!!

Pn. Zana said...

haha.kalu balik kg mmg mengile x leh nak men-diet kan. ok la tu.aku pung nak men-diet balik ni..

Iela Fazielah said...

bleh thn gak harga dia ek.. kat upm ni pun sama.. ikan/ayam + sayur pun dah 4/5hinggit...