IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 22, 2011

Lunch rumah mak artis..

hahahaa tajuk macam hape jek kan..

ni kesah sabtu lepas, aku pegi umah makmok kt Bukit Jelutong sana

sape makmok??? mak sedara aku ..dia ni pakar motivasi ok

perlukan pakar motivasi, pegi blog dia: http://zaiyus.blogspot.com/
actually dia br balik dr JEPUN melawat kakak sedara aku kt sana (JAJA)

so ade la JAJA ni kirim kain dari JEPUN utk bisnes :-)..nak tgk kain2 tu???

meh jenguk blog kain JAJA: http://iuchantique.blogspot.com/

sampai2 jek kt sana, tgk da terhidang lauk2 yg sedap...




wah..ni paling sedap..ikan sumbat belakang..syarul jeles xdpt makan..sbb ni feveret dia :-)



udang sambal...eh sambal udang :p


kari ayam...



pastu siap up dgn dessert..puding caramel..
alaaaaa hp cokia, gambar xberkualiti :(

sedap puding ni..xmanis sgt mcm org jual tu..aku suke, sbb aku kan xsuke manis :-)
pastu ade dessert Manggo Sorbet..tp lupe amik gambar :(

so sape mak artis??? hahahaa makmok la mak artis..artis mana???
hehee sekali sekala nk gak aku tumpang glemer adik sedara
Ya Ampunnnnn :p

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe, sempat lagi ko ek...

mak mok said...

alahai malu la Shana...lauk semua tak menarik langsung. Ikan sumbat tak berhias. Dahlah puding caramel tu macam ntah hape-hape jek. Haha...gelinya dgr..mak artis?..biar bebenor.
aik promote mak,kakak and adik sedara nampak.

SyaNa said...

cik mot, sekali sekala :p

makmok..janji sedappp..tambah smp lupa diet..hahaa
saje promote sedara mara..part adik sedara tu saje tumpang glemer..hahaaa

mya said...

syana, kalau jumpa zahiril adzim kirim salam dia..
aku suka la tengok dia. suwit muwit.. :p

::Kak Sambal:: said...

syana, betul ke die cinta2 ngan shera tv3 tue, hehehe

SyaNa said...

mya, hahaa mmg suwitt awuummm
insya Allah beb :-)

mamalyna, oopsss gosip2 aku xtau :p

Unknown said...

menu2 tu nampak bess...nak pi jengah blog tu nak tau artis mana yer