IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, February 28, 2011

Hari gaji makan2 @ Nando's

Morning!!!
dari tajuk pun da tau kan ape kejadian nye :p
ni kesah ari khamis lepas..HARI GAJI KU :-)

korang ade ke yg blom gaji lagi??? tabah ek..aku pny gaji da nk abis da
dapat2 bayar segala mak nenek, adoiii mmg keje utk bayar HUTANG!!!

ok xpe, meh kite tgk celebration hari gaji bulan ini ..hahaaa
kami makan kt nando's kt bangsar nun


sape kah kami???
opismate aku la..
KIM & WAN :-)


hahaa..cubaan bergambar secara poyo :p


mereka abik set ayam ni



aku saje mau try burger nye..sumpah harap roti jek besar
daging ayam nye ciput weyyyy..
mana bleh jadi ni..xkenyang :p *dasar gemok ko kan syana*

siap dia bg aku rumput2 fresh lagi..hahaaa
semacam jek aku tgk salad tu
yg ni ade mangga..Angry MAngo kot nama dia



sebab kan aku xkenyang lagi..hahaa
aku up ngan dessert
sumpah heaven gile!!!
aku mmg suke kek2 panas gini pastu makan ngan eskem vanilla
mmg 1 kombinasi yg sgt mantoppp
ok sape ngidam tgk gambar aku pegi terjah nando's ek

Enjoy your meal!!!
:-0

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

dah lama tak makan nandos ni...kali pertama dan terakhir masa aku kapel ngan lelaki bangsa cina la...huhuhu...

Pepel BoNda AmaNi said...

makcik aku posa hari nie..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

eLYies said...

tak pernah jejak lagi nandos...

Anonymous said...

sedapnyer...

dah lama tak mamam nando's..

SyaNa said...

cikmot~ ape lagi, pegi la heret suami berbangsa melayu itu :-)

acik pepel, hahaa nasib la kan :p

elyies, aku xberapa gemok nando's sekali sekala bleh la

noremy, lepas ni gi cr nando's

I-sya said...

plg tidak sekali la seumur hidup mkn nando's tu pun dah dekat sedekad yg lalu.

bila tgk xle msk tekak smp la x pernah pergi lagi.

xtau la la ni dh sedap ke tak... hahahaha...

tp yg desert tu mesti sedap!

Anonymous said...

argh,,
aku suke volcano tu
volcano ek nama dia hahhaa

Liana Manjaku said...

sedapnya... kalau kim kat Bangsar lagi dapat joint kan... Tapi... daku dah tercampak tepi federal highway nie! huhuhu... tak ada apapun yg best kat sini oooooooooooo

WATIE said...

boikot nandos!! kejadian menunggu oder spai 1 jam xkn dilupakan..T___T