IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 1, 2011

Thai Express The Curve

ni kesah sabtu lepas..aku poyo2 ngan syarul konon nk belanja dia makan
hehhee gaya mcm dpt bonus je kan mau belanja :p
ye la selalu dia baca kt blog aku, aku mkn sedap2
dia hanya makan kedai mamak..hahahaa

so aku pn mcm murah hati mau belanja kan..
ingat nk belanja western2 ke kan..nk gi tony's roma ke kan
sekali dia mau nasikkkk... save bajet aku..hahaha

aku da gelabah tak tau the curve tu mana mau cr nasi..
teros aku sms yellow pages a.k.a ERRYN..hahahaa
aku tny erryn, kt the curve mana mau cari nasi + lauk2
so dia cadangkan di sini: THAI EXPRESS

ade aku sms fara gak..dia suggest BUMBU DESA..tapi syarul da penah makan situ
so dia xmo :-(

Iman ceria sebab dia da ngantok..dia ni kalo ngantok kadang tu meragam
tp banyak nye dia ketawa beria..hahahaa mcm melatah2 gitu
so ini dia tgh gelak ketawa..aku agah sket pn dia gelak kuat
hahahaa


1 happy family at kedai makaaannnnn


syarul amik set nasi ni..



pastu aku amik kerabu suhun
feveret aku kalo dtg kedai thai

sebenarnye, aku ade tujuan datang The Curve ni..
ape dia?? sat ye aku buat entry lain
hahhaaa saje mau perbanyakkan entry :p

5 comments:

POSH76 said...

Boleh ler terai nanti

marinahunny said...

sedapnye kerabu suhun tu..meleleh dh nih..hahhaaa

mama_umar_maryam said...

choiiii..kitorg pon 1st time try thai express nih kt sini,blh tahan la sedapnye

zura@iwan said...

dapnya menu dia...rasa cm lapar plak...patut la ko jumpa aku cm bau2 thai...kahhhhhhhhhhhhh

mama tisya said...

hah camner rs kt thai express??ok tk..rupanye kt pavi pn ada..nanti ingt nk try la